- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

جایگاه CNG برای رفاه مردم یا ڪارنامه مسولین؟؟!!

وقتی پس از سال ها خط لوله گاز طبیعی به شهر بافق رسید تمام شهروندان به دلیل بهره مندی از موهبتی ڪه از آن بی بهره بودند خوشحال شدند و هنگامی ڪه توسط شهرداری بافق جایگاه گاز طبیعی ساخته و راه اندازی شد؛ شادیشان دوچندان.
ای دریغا، ای دریغا، ای دریغ؛ ڪه شادی مضاعف دیری نپایید، زیرا رفاه مردم اصلا جایی در اهداف راه اندازی این جایگاه نداشت و ساخته شدندش فقط برای پر ڪردن ڪارنامه مسئولین بود تا آن هم برگی زرین شود بر افتخارات بی شمارشان.
وقتی در فصول گرم به این جایگاه مراجعه می ڪنیم گرمی هوا را برای تعطیلی بهانه می ڪنند، وقتی در فصول سرد می رویم سردی هوا را؛ وقتی در ایام نوروز می رویم تعطیلی شهرداری را، وقتی در ماه رمضان می رویم روزه داری پیمانڪار را و حال اگر خدای ناخواسته در این بین اشتباهی رخ دهد جایگاه CNG شهرداری بافق باز است اما آن هم گوش شیطان ڪر فقط با بخشی از توان نه با تمام توان، چون ما هیچ وقت سه پمپش را سالم ندیدیم.
ایراد ڪار از ڪجاست ما نفهمیدیم شاید چون همه اش خیر بود و خوبی و برگی زرین بود در ڪارنامه سراسر درخشان مسئولین.
انشاا… خداوند به مسئولینمان سعه صدر و بخشش و رحمتی بی دریغ اعطا ڪند تا وقتی خواستند بیانیه ای در محڪومیت این خط خطی بی مقدار نوشته نمایند، حداقل نامی از D19، مرزهای بافق، عوارض ۲ و۴ درصدی معادن، فولاد ابویی و …. نبرند؛ ڪه خود هم اڪنون بر فڪر بیمار نویسنده این ڪلمات صحه می گذارم.
خداوند انشاا… به راه راست هدایتم فرماید.
ڪعبه و سنگ بهانه است ڪه ره گم نشود… حاجی احرام دگر بند ببین یار ڪجاست…

شهروند بافقی