مسئول سینما قدس آهنشهر با اعلام بازگشایی سینما از امروز یکم تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیان کرد: شهروندان و علاقمندان به سینما می توانند از امروز به مدت سه شب فیلم مورد علاقه خود را بصورت نیم بهاء تماشا کنند.

به گزارش عصر بافق؛ پس از گذشت چهار ماه وقفه به علت شیوع ویروس کرونا، سینما قدس آهنشهر از امروز یکم تیرماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی آغاز می کند.

محمود تقی زاده در این خصوص بیان کرد: طی هماهنگی و مکاتبه با رؤسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان،سینما قدس آهنشهر از امشب فعالیت خود را با پخش ۲ فیلم آغاز می کند.

وی با بیان اینکه فیلم های ” بی وزنی ” و ” عطر داغ ” از امشب روی پرده سینما خواهد رفت،افزود: بی وزنی ساخته مهدی فرد قادری، قصه ای زنانه دارد و در یک شب عروسی و روز بعد از آن روایت می شود که داماد مراسم را ترک کرده است. در این بین؛ عروس ، مادر داماد ، خواهر داماد و معشوقه داماد با یکدیگر دچار چالش می شوند و فیلم با روایت غیرخطی ، روابط هر کدام از این زن ها با داماد را افشا می کند تا زمانی که… امیرعلی دانایی ،بهاره کیان افشار ،نسیم ادبی ، یاسر جعفری ،جلال فاطمی ، سپیده مرادپور و تینا پاکروان در این فیلم ایفای نقش می کنند.

مسوول سینما قدس آهنشهر ادامه داد: عطر داغ به کارگردانی علی ابراهیمی، داستان درباره دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود شبی بیرون از خانه بماند. بیرون ماندن او یکسری اتفاقات برای او و خانواده‌اش در پی دارد. مهرداد صدیقیان، شهرام حقیقت دوست، بهاره کیان افشار، سیما تیرانداز، خاطره اسدی، شیوا مکی نیان بازیگران این فیلم می باشند.

تقی زاده زمان اکران فیلم بی وزنی را ساعت ۲۰ و عطر داغ ساعت ۲۲ اعلام و تاکید کرد: ادامه فعالیت سینما منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی تماشاگران است.

وی قیمت بلیط سینما را نیم بها عنوان کرد و گفت: با توجه به آنکه قیمت بلیط سینما به ۱۰ هزار تومان افزایش یافته است، با هماهنگی مدیرروابط عمومی و موافقت مدیرعامل شرکت سنگ آهن،شهروندان و علاقمندان به سینما می توانند از امروز به مدت سه شب فیلم مورد علاقه خود را بصورت نیم بهاء تماشا کنند.

مسوول سینما قدس آهنشهر استفاده از ماسک را برای تماشاگران ضروری دانست و با بیان اینکه تب سنجی هنگام ورود به سینما انجام می گیرد،افزود: صندلی ها شماره گذاری و به صورت دو درمیان و نسبت به ردیف بعدی با حالت ضربدری مشخص شده، صابون مایع و مواد ضدعفونی برای استفاده تماشاگران قرار گرفته است، کلیه مکان های مورد استفاده اعم از سالن نمایش فیلم، سالن انتظار، سرویس های بهداشتی مطابق اصول بهداشتی با همکاری واحد HSE ضدعفونی شده است.

تقی زاده از شهروندان خواست از به همراه آوردن کودکان زیر ۷ سال خودداری کنند و تاکید کرد: شهروندان و خانواده های عزیز باید به ان نکته توجه کنند که در صورت به همراه داشتن کودکان زیر ۷ سال از ورود آنان جلوگیری می شود.

وی در پایان از حسن نظر مدیر عامل شرکت سنگ آهن، مدیر روابط عمومی و همکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، رئیس شبکه بهداشت و درمان و واحد HSE تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *