- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

کاهش بیماری مشترک انسان و دام در شهرستان بافق

مدیرکل دامپزشکی استان: در سال ۹۸ از ۳۲۵ نفر ابتلا انسانی به تب مالت در استان تنها ۳ نفر متعلق به شهرستان بافق بوده که این خود نشانگر تلاش همکارانمان در شبکه دامپزشکی شهرستان بافق می باشد.
به گزارش عصر بافق، مدیرکل دامپزشکی استان در دیدار با امام جمعه شهرستان بافق ضمن قدردانی از حمایت امام جمعه به بیان اهداف، فعالیت ها و دستاوردهایدامپزشکی در سطح استان پرداخت.
علی فاتحی نیا عملکرد شبکه دامپزشکی بافق در خصوص نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی را مثبت عنوان کرد و یادآور شد: با تلاش بازرسین بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان ما امروزه شاهده کاهش آمار بیماری های مشترک انسان و دام در شهرستان هستیم و در سال ۹۸ از ۳۲۵ نفر ابتلا انسانی به تب مالت در استان تنها ۳ نفر متعلق به شهرستان بافق بوده که این خود نشانگر تلاش همکارانمان در شبکه دامپزشکی شهرستان بافق می باشد.
وی یادآور شد: اولویت کاری دامپزشکی برقراری سلامت جامعه می باشد که همکاران من در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
امام جمعه شهرستان بافق نیز ضمن عرض خیرمقدم به مدیرکل دامپزشکی استان و تبریک انتصاب وی، گفت : در شهرستان بافق نظارت خوبی بر فراورده های خام دامی صورت گرفته و عملکرد دامپزشکی در شهرستان بعنوان عضوی از متولیان سلامت قابل قبول بوده است.
آیت الله سید جواد سلیمانی در ادامه افزود: در شرع مقدس اسلام به استفاده از غذای حلال تأکیدات فراوانی صورت پذیرفته است که خوشبختانه توسط نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی کشور این مهم به خوبی در سطح کشور انجام می پذیرد.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور مدیرکل دامپزشکی، خواستار تامین نیروی انسانی و اعتبارات برای دامپزشکی شهرستان بافق شد.