شهردار بافق: ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در بافق افتتاح شد.
به گزارش عصر بافق، سیدعلی نوروززاده با اعلام این خبر افزود: این دو زمین در محله مظفریه و کیش خیر آباد ( خیابان شهید شاهپوزاده) به بهره برداری رسید.
به گفته شهردار بافق عملیات اجرایی این ۲ پروژه شامل : زیرسازی، نصب سنگ جدول، بتن ریزی، تهیه و نصب چمن‌مصنوعی و فنس کشی است.
وی وسعت این زمین‌ها را جمعا ۲ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این طرح با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و رعایت اصول و استانداردهای لازم اجرایی شد که امیدوارم مناسب خدمت به مردم و باعث سلامتی جسم و روح شهروندان باشد.
او با بیان اینکه تبدیل و باز آفرینی فضاهای خاکی به زمین چمن مصنوعی در راستای توسعه فضاهای ورزشی است تصریح کرد: شهرداری بافق طبق برنامه ریزی انجام شده ، چهار زمین چمن مصنوعی را در نقاط مختلف شهر در حال ساخت دارد که قبل از پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
نوروززاده ابراز امیدواری کرد: این اقدامات، شهر بافق را گامی دیگر بسوی استانداردهای ملی در ورزش همگانی نزدیک ترسازد.
شهردار بافق هدف از اجرای این پروژه ها را دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان و نوجوانان دانست و خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و ورزشی می تواند به افزایش ورزش‌های همگانی، غنی سازی اوقات فراغت ، افزایش نشاط و سرگرمی، علاقمندی قشر جوانان به ورزش و بهسازی میادین ورزشی در محلات مختلف شهر منجر شود.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *