- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

لزوم تسریع در تعیین رییس جدید بیمارستان ولیعصر(عج)

امام جمعه بافق: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت بیماری کرونا بلاتکلیفی در تعیین رییس جدید بیمارستان به صلاح مردم نیست و میطلبد با قاطعیت، هر چه زودتر این اقدام صورت پذیرد.

به گزارش عصر بافق؛ نشست مشترک معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با امام جمعه و سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل دفتر امام جمعه بافق به منظور ارائه گزارش و بررسی موضوعات مرتبط با حوزه درمان شهرستان برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در این جلسه به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه درمان شهرستان بافق اشاره و بیان کرد: در یکسال گذشته بیش از ۶ میلیارد تومان به منظور توسعه بیمارستان و خرید برخی تجهیزات مورد نیاز به بیمارستان ولیعصر (عج) بافق کمک شده است.

نوری شادکام افزود: احداث چهار واحد اسکان پزشکان و ۲۵۰میلیون تومان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه از دیگر موارد  در دست اقدام است.وی همچنین با اشاره به پیشرفت ۴۵ درصدی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در حال احداث شهرستان بافق، تصریح کرد: با توجه به کند شدن روند احداث بیمارستان به علت مشکلات پیش آمده، به منظور تامین نیاز این بیمارستان ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران ـ بافق، فرمانداری شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تامین می شود.

امام جمعه بافق نیز در ادامه این جلسه با قدردانی از زحمات و تلاش های کادر درمان استان و شهرستان در مقابله با ویروس منحوس کرونا به بیان برخی خواسته های مردمی در خصوص رفع کمبود بعضی از متخصصان، که از جمله مشکلات بیمارستان ولیعصر (عج) بافق می باشد را عنوان و خواستار پیگیری در این زمینه شد.

آیت الله سید جواد سلیمانی در پایان تعیین تکلیف رییس بیمارستان ولیعصر(عج) را از مسائل ضروری حوزه درمان شهرستان عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط کنونی و وضعیت بیماری کرونا بلاتکلیفی در تعیین رییس جدید بیمارستان به صلاح مردم نیست و میطلبد با قاطعیت، هر چه زودتر این اقدام صورت پذیرد.