با شروع محاڪمه اڪبر طبری، معاون سابق حوزه ریاست قوه قضائیه ڪسی ڪه با تبانی و گرفتن رشوه های سنگین و باور نڪردنی، باعث فرار از قانون متهمان و خلافڪاران و قانون شڪنان زیادی شده و با تبانی، رشوه گیری و جابجایی آرا جلوی اجرای عدالت را سد ڪرده بود در قوه قضائیه صدای گام دوم طنین انداز شده و لرزه بر اندام فاسدان انداخته است، از قوه قضائیه بوی انقلاب می آید. چه ریزشها و رویشهایی در راه است، گامی محڪم ڪه بر خلاف رویه گذشته سراغ دانه درشتها رفته و یقه شان را چسبیده، آن هم در خود قوه ڪه درست ترین و بهترین ڪار هم در ابتدا همان است ڪه در حال انجام است، پاڪسازی چرا ڪه هر چه بگندد نمڪش می زنند وای به روزی ڪه بگندد نمڪ و این راهی سخت و دشواری است ڪه چه فتنه ها را در خود جا داده، نفسهای آخر همواره با عڪس العملهای خشن و غیر قابل پیش بینی همراه است و چه طعمه ای بهتر از مردم برای دست اندازان به بیت المال و سوء استفاده ڪنندگان رانت خوار ڪه با فشار به مردم، اعلام جنگ ڪنند.
دنیا دنیای عجیبی است، هیمنه غرب و آمریڪا فرو ریخته و اعتراضها در جامعه آمال برخی ڪه از خود تحقیری مفرط رنج می برند فروڪش نمی ڪند و در تمام اروپا و آمریڪا گسترده شده است. نقابها در حال فرو ریختن است، چهره های بزڪ ڪرده عریان شده و رویاهایی ڪه توسط ابر رسانه ها، فیلمهای هالیودی و بوق های صهیونیستی در ذهن مردم دنیا نقش بسته به ڪابوسی وحشتناڪ تبدیل شده است. در داخل نیز ورود جدی سید ابراهیم ڪه انگار همه ابراهیم ها رگه هایی از بت شڪنی در خود دارند به برخورد با فساد در حال باز شدن دستها و رو شدن چهره های واقعی است. همزمان با رسیدن نفت ڪشهای ایرانی با پرچم پر افتخار ایران به حیاط خلوت آمریڪا انگار شڪوه و جلال ڪشتی تایتانیڪ با برخورد به صخره یخی در حال نابودی است و هیاهویی در آن برپاست.
گام دوم انقلاب در داخل همزمان شده با در هم شڪستن قدرت پوشالی آمریڪا در منطقه و قطعا خرمشهرها در پیش است ولی تحقق وعده الهی نزدیڪ است.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *