رئیس دادگستری استان یزد گفت: پلیس فتا به منظور رصد و نظارت بر فضای مجازی در شهرستان بافق فعال شود.

به گزارش عصر بافق؛ غلامعلی دهشیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان بافق گفت: یکی از مشکلات حوزه قضایی، بحث فضای مجازی است که برخی افراد با مقاصدی دست به قلم می‌شوند که زیبنده شهرستان نیست.

او افزود: در این باره توصیه شده که مراقب باشند انسجام و وحدت بین مسئولان و مردم حفظ شود و در این حوزه نظارت قوی تری داشته باشند.

رئیس دادگستری استان یزد ادامه داد: باید  پلیس فتا به منظور رصد و نظارت بر فضای مجازی در این شهرستان فعال‌تر شود.

دهشیری با اشاره به مسائل پساکرونا در حوزه کارگری تصریح کرد: پیشنهاد شده در صورت نیاز، شورای حل اختلاف صلحی ویژه کارگری در شهرستان دایر شود.

او بر ضرورت برخورد با زمین خواری تاکید کرد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال در حوزه زمین خواری باید فعالیت بیشتری داشته باشد و حداقل فصلی یکبار با حضور نهاد‌های متولی حوزه زمین در شهرستان برگزار شود.

رئیس دادگستری استان یزد همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود به وظایف دولت اشاره کرد و افزود: دولت در منظر درونی خود باید بهترین خدمتگذار برای ملت باشد و وظیفه دارد امنیت، عدالت و رفاه را برای مردم فراهم کند.

دهشیری با بیان اینکه نیمی از پرونده‌های کیفری شهرستان مربوط به مشکلات خانواده است، تصریح کرد: اگر خانواده مدیریت شود در حوزه‌های دیگر شاهد پرونده های کمتری خواهیم بود.

او تاکید کرد: در کشور ما حدود ۱۶میلیون نفر و در استان یزد ۱۳۰هزار نفر پشت خط ازدواج هستند.

در این مراسم از خدمات ۵ ساله محمد سجاد اعتباری به عنوان رییس دادگستری شهرستان تجلیل و دهقان شوازی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

خبر: پریسا رجبی

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *