سوم خرداد ۹۶ سالروز آزادسازی خرمشهر، روزی ڪه سایت خبری تحلیلی عصر بافق پا به جرگه خبریها گذاشت و از آن روز همواره سعی ڪرد تا متفاوت، مستقل و مطالبه گر باشد، برای این مطالبه گری حد و مرزی به جز خطوط قرمز نظام و در چارچوب قانون مطبوعات و رسانه های مجازی قائل نباشد.
عصر بافق هر چند با تعدادی از پیشڪسوتان این عرصه شروع به ڪار ڪرد ولی نمی تواند ادعا ڪند ڪه اشتباه نداشته اما همواره سعی ڪرده به روز شود، اشتباهات گذشته را بپذیرد و در راستای بهتر شدن در جهت خدمت به مردم، منافع مردم و شهرستان خود را بازسازی ڪند. البته ناگفته نماند ڪه عصر بافق می تواند به لحاظ گستردگی ورود در موضوعات مختلف شهر، تڪرار آن و گوشزد به مسئولان مربوطه با شواهد و آمار موجود ادعا داشته باشد.
می گویند رسانه رڪن چهارم دموڪراسی است و از ارڪان اصلی پیشرفت و توسعه در جامعه هست اما تا زمانی ڪه مانند روابط عمومی سازمانها عمل ڪنید و همراه مسئولان باشید وگرنه اگر خواستید از روی دلسوزی و اصلاح، انتقادی سازنده داشته باشید متاسفانه از آن زمان به بعد نیم رڪن هم نیستید. از طرف دیگر اگر به هر دلیلی به موضوعی ڪه مورد مطالبه مردم هست ورود نڪنید از طرف مردم طرد خواهید شد. به دلیل عدم شناخت ڪامل رسانه ای ها، مسئولان و مردم به اهمیت، نقاط قوت رسانه، قدرت نفوذ و تاثیرگذاری آن بر اصلاح جامعه، ڪمبودها در این مسیر، مشڪلات پیش رو، قوانین گاها دست و پاگیر و بسیاری مسائل دیگر خبرنگاری و ڪار رسانه دقیقا حرڪت به روی لبه تیز تیغ بوده و به خصوص برای افرادی ڪه با عشق و علاقه به شهر و مردم قدم بر می دارند و منافعی از قبل عشق خود جستجو نمی ڪنند استرس و اضطراب زیادی را به همراه دارد.
عصر بافق افتخار دارد با عشق و علاقه تمام سختیهای این مسیر پر تلاطم را در این ۳ سال به جان خریده و در جهت منافع مردم و منافع شهرستان به دور از حزب و جناح و گروه و افراد حرڪت ڪرده و همواره به دعای خیر شما مردم عزیز بافق نیاز داشته و دارد. اڪنون نیز شدیدا محتاج راهنمایی دوستان، همڪاران و پیشڪسوتان خبری، مساعدت و همراهی مردم هستیم تا بتوانیم سالهای سال به شهرستان دارالشجاعه بافق و مردم عزیز آن خدمت ڪنیم و قدمی هر چند ڪوچڪ در این راه برداریم.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *