- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

گشایش کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه استان یزد از ۲۷ اردیبهشت ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد: کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه(به جز کودکان استثنایی) از ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه دایر می شود.

به گزارش عصر بافق؛ عباسعلی دانافر در جلسه با روسای آموزش و پرورش سراسر استان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: این بازگشایی به منظور رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش آموزانی است که به هر دلیل تاکنون نتوانسته اند از خدمات آموزشی غیر حضوری بهره مند شوند، دایر خواهد شد.
وی اذعان داشت: حضور دانش آموزان در تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و به صورت  داوطلبانه می باشد و آموزش های غیر حضوری از تلویزیون و در بستر شاد همچنان ادامه می یابد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد:با توجه به تعیین زمان ۱۷ خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش آموزان پایه دوازدهم، تا دهم خرداد ماه می باشد.
دانافر به تخصیص اعتبار لازم جهت تهیه مواد ضدعفونی به مدارس اشاره کرد و بر ضرورت اندیشیدن تمهید لازم برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل های وزارت بهداشت و توجیه دانش آموزان تاکید کرد.
وی بیان داشت: سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان پایه اول با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه آغاز خواهد شد.
گفتنی است؛ در این جلسه سایر معاونین اداره کل آموزش و پرورش هم برنامه ها و توصیه های لازم در خصوص گشایش مدارس را بیان کردند.