از سال ۹۰ تاڪنون طی حدود ۸ سال شهرستان بافق ۵ فرماندار به خود دیده اما روسای برخی ادارات همچنان هستند و آن هم غیر بومی و برخی مواقع غیر ساڪن، در حالیڪه از سالهای ۷۲ به بعد بحث شهرستان خواری همواره با فراز و نشیبهایی برای بافق وجود داشته و احتمالا به حوزه اداره های محیط زیست و منابع طبیعی ربط مستقیم دارد و روسای این دو اداره در مقابل جابجایی ها و تحریف ها باید از حقوق مردم بافق و منابع و منافع شهرستان دفاع ڪنند اما موضع این عزیزان غیر بومی چه بوده است؟
بحث تحریف ڪویر ڪر و ڪویر درانجیر بافق به دره انجیر اردڪان و ابهامی ڪه در این منطقه لااقل برای مردم وجود دارد بارها مطالبه ڪردیم و هر بار هیچ جوابی نگرفتیم، یا اصلا مطالبه گری رسانه و افڪار عمومی مردم برایشان مهم نیست، یا از بودن و ماندن در بافق ناراضی هستند و یا پشتشان به جایی گرم است و ما مورد دیگری به ذهنمان نرسید. مسئولان شهرستان هم این مسائل حیاتی برایشان مهم نیست بماند و ضربات سهمگینش در آینده بر پیڪر شهرستان وارد خواهد شد.
اصولا هر مدیر یا رئیسی طی دوره ای ۴ ساله می تواند تواناییهای خود را در حوزه مورد نظر نشان داده و رشد ڪند مگر اینڪه به دلایل خاص این اتفاق نیفتد ڪه اڪثر مواقع برای هر سیستمی مشڪلات پیدا و پنهانی را در پی دارد، در حالی تصاویری از موسوی اردڪانی، رئیس اداره محیط زیست بافق بیل به دست در حال لایروبی آبشخور گوش گرگ در ڪوه بافق در فضای مجازی می چرخد ڪه اداره متبوع در بافق هنوز ساختمان در خوری ندارد و همواره از ڪمبود شدید نیرو رنج می برد و می توان بدون بررسی به وضعیت بودجه ای این اداره نیز فڪر ڪرد. تلاش ڪمال ڪریمی زارچی، رئیس غیر بومی اداره منابع طبیعی را هنوز در خصوص شرڪت تعاونی دهیاریها از یاد نبرده ایم و اینڪه آن اقدام ضربه به منافع بافق بود بماند برای اهل فن.
فاصله بین افتادگی و تلاش و ریا، پوپولیست و یا در برخی مواقع ضعف مدیریت و عدم شناخت وظایف ذاتی بسیار نزدیڪ است، آنقدر نزدیڪ ڪه تشخیص آن در بسیاری موارد دشوار است، آقای موسوی اردڪانی، در این قریب ۸ سال ریاست به دلیل همین افتادگی نتوانستید از حقوق شهرستان در بحث چارت سازمانی و منابع انسانی دفاع ڪنید، چقدر برای تخصیص بودجه در مرڪز استان داد زدید؟ چرا بعد از قریب به ۸ سال جانشین پروری نڪردید ڪه هیچ حتی موفق به ارتقا خود به بالاتر نشدید؟ وضعیت اداره منابع طبیعی بافق نیز بهتر از این نباید باشد و اضافه ڪنید اینڪه ڪمال ڪریمی زارچی ڪه برخی مواقع به دلیل اینڪه دلش برای رفتن از بافق پر می ڪشد غیرساڪن نیز بوده است.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. ناشناس

    بنظر من بافقی بعضی مدیران بومی نه همشون واسه شهرستان بهتر از بعضی بومیها کار کردن.!!!
    اقای کریمی و موسوی تنها دو مدیر غیر بومی فعال به نفع بافق هستن..
    در خصوص مرزهای جغرافیایی این دو عزیز هم قطع به یقین اگر کار مثبتی برای بافق از دستشون بر بیاد کوتاهی نکرده و نمیکنن.زنده باد کریمی و سلامت باد موسوی.

  2. محمد رضا رضایی بافقی

    بنده سالهاست که فعال محیط زیست هستم .شاید عزیزانی با من آشنا باشند ومطالب من را دنبال کرده باشند.اکثرا منتقد بوده وهستم اما از تجربه کار با این دوبزرگوار به این نتیجه رسیده ام که بهترین کارکرد راداشته ودارند.به جرئت میگویم کارکرد این بزرگواران بهتر از هر همشهری دلسوز است اگر مهندس موسوی بدلیل کمبود نیرو خود بیشتر تلاش میکنند جای تاسف است که آنرااینگونه بیان کنیم .چه شبها که تاصبح بخاطر حفظ وحراست از منطقه در بیابان بودند وخودبارها با ایشان بوده ام چه سختیها که نکشیده اند .اگر نیرو کم هست ایشان مقصر نیستند کدام اداره در بافق نیروی کافی دارد جناب آقای کریمی هم همیشه پیگیر اعتبارات لازم بوده اند نمونه آن منطقه گود گوار است بروید وخود مشاهده کنید.عزیزان همشهری دور از انصاف است کسانی را که برای شهر زحمت میکشند زیر سئوال ببریم یک باراز آقای کریمی سئوال کردم اهل کجائید. گفتند ایرانی هستم ودر بافق زندگی میکنم

  3. دکتر کاتوزیان

    من که گهگاهی با این دو عزیز سر و کار داشتم ایشان را فردی افتاده و خاکی و مردمدار و بدون ریا و بی شیله پیله یافتم
    به خدا اداره ما رییس بومی داره انگار از دماغ فیل افتاده بس که متکبر و خودخواه هست تازه از اینا بگذریم هر کسی نشناستش میگه چه آدم خوبی هست بس که ریاکار و دورو هست
    چون من ۵ ساله از نزدیک در جریان کارهاش بودم اشراف کامل بهش دارم و خوب میشناسمش
    شب و روز دعا میکنم انشالله این سال آخر دولت روحانی زودتر تموم بشه و شوتش کنن بره بس که اذیتمون کرده این آقا با بی شعوریش

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *