دلیل رفتن زودهنگام زاده رحمانی در صورتی ڪه می توانست چند ماه دیگر تا تعیین فرماندار جدید بماند ڪمی ما را به فڪر فرو برد و با ورود محمد علی شاه حسینی سرپرست دو شغله غیر بومی غیر ساڪن موقت به بحث مهم مرزهای جغرافیایی ڪه سالها حل نشده باقی مانده!! و همزمان شدن نامه معاون سیاسی بهابادی استاندار در خصوص ایجاد ابهام جدید در مرزهای جغرافیایی شهرستانهای بافق و بهاباد برایمان جای شڪ ڪمتری باقی گذاشت ڪه تمام این امور با برنامه ریزی در استان و با هماهنگی با برخی مسئولان محلی ڪه بعضا سڪوت معناداری نیز ڪرده اند با توجه به سست شدن پایه برخی صندلیها بعد از انتخابات مجلس شورای اسلامی با سرعت عجیبی در حال انجام است.
آنهایی ڪه قبلا در مباحث تقسیماتی تخلفاتی ڪرده اند، آنهایی ڪه از قبل ڪارهای نیمه تمامی دارند ڪه ممڪن است فرصت تمام ڪردن تر و تمیزش را نداشته باشند، آنهایی ڪه در قولهای بی هوای قبلی درمانده شده اند، آنهایی ڪه قبلا جزو سردمداران پیگیری بودند ولی اڪنون به خاطر افراد و گروههای مشترڪ المنافع چشم بر منافع و منابع شهرستان بسته اند (هر چند با تهدید و تطمیع و هوچیگری و رد گم ڪنی و غیره فعلا لاپوشانی شود هرگز از حافظه تاریخی شهرستان پاڪ نخواهد شد) و بسیاری افراد اڪنون در انجام این ڪار منافع مشترڪی دارند و تیمی غیربومی و بومی، مطلع و غیر مطلع، قبلی و فعلی در همین راستا با هم بسیج شده اند تا بزرگترین اجحاف در تاریخ بافق رقم بخورد.
آنها ڪه سعی ڪرده اند پس از تجربه های گذشته فاصله خود را با این اتفاقات و به نوعی خیانت به شهرستان بافق حفظ ڪنند به سرنوشت …ری و …یی بیشتر دقت ڪنند، اطلاع رسانی موضوع جلسات به مردم بافق و همچنین عدم امضای هیچ گونه تغییرات مرزی و تقسیماتی بر خلاف منابع و مرزهای گذشته بافق و آن هم بر اساس صورتجلسه های موهوم ڪه یڪ جانبه تنظیم و بهره برداری شده توسط تمام مسئولان بافقی تنها راه جلوگیری از بسیاری از اتفاقات ناگواری است ڪه در پرونده تڪ تڪ مسئولان فعلی چه انتصابی چه انتخابی ثبت خواهد شد.
اما محمد علی شاه حسینی لیسانس مدیریت و کارشناسی ارشد اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) است. طبق بررسی صورت گرفته از بخشداری خضرآباد شروع ڪرده و در بخشداری مرڪزی شهرستان اشڪذر، معاونت فرمانداری شهرستان اشڪذر، فرمانداری شهرستان خاتم ادامه فعالیت داده است. بعد از آن به سمت مدیر ڪل امنیتی و انتظامی استانداری یزد و طی مدت ڪمتر از یڪسال بعد از آن به فرمانداری شهرستان اشڪذر منصوب شده است. (اینجا جواب سوال آنهایی است ڪه فڪر می ڪنند چون شاه حسینی مدیر ڪل است در فرمانداری بافق ماندگار نخواهد بود) در سال ۹۸ دوباره با پست مدیرڪل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین المللی به استانداری برگشته و با استعفای طلایی مقدم به پیشنهاد معاون سیاسی بهابادی استانداری یزد (مثلا معاون سیاسی در حال مهره چینی برای جابجایی مرزها در منطقه چاه گز است و استاندار بافقی در این اتفاقی ڪه در حال انجام است بی تقصیر! است) همزمان سرپرستی معاونت امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات ڪشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان را نیز به عهده می گیرد. (یعنی اینڪه در یزد قحط الرجال است و ایشان همزمان از عهده چند ڪار بر می آیند درست مثل الان) وی در این مدت سابقه فعالیت تحت عنوان دبیری شورای تامین استان، دبیری کمیسیون پیشگیری از سرقت استان، دبیری کمیسیون حفاظت از اماکن استان، دبیری کمیسیون نظارت بر سلاح و مهمات و دبیری کمیسیون امنیت کویر استان را نیز در ڪارنامه خود دارد. (به ڪارنامه دقت بیشتری شود)
همزمان شدن این حرڪات با واگذاری سهام شرڪت سنگ آهن مرڪزی ایران بافق و بورسی شدن آن، شایعه یا واقعیت جابجایی بخشدار مرڪزی بافق، معاونت سیاسی فرمانداری ڪه حراست هم هست، معاونت عمرانی فرمانداری ڪه ڪارشناس تقسیمات ڪشوری بوده، درگیری مسئولان و مردم بافق در انتخاب فرماندار بومی، درگیری و حواشی مربوط به مدیر عامل سنگ آهن، سڪوت و انفعال رئیسان غیربومی ادارات منابع طبیعی و محیط زیست بافق در مقابل مرزها، منابع و تحریفهای صورت گرفته، تحریف ڪتاب جغرافیای استان، همه و همه خانه هایی هستند ڪه در حال تڪمیل پازل نهایی است. جابجایی مرزها در منطقه معادن چاه گز به سمت شهرستان بهاباد و تثبیت آن به همراه مرزهای غصب شده با معدن چادرملو و دی نوزده توسط اردڪان و مرزهای غصب شده به همراه معدن مهدی آباد توسط مهریز ڪه طی سالها برای آن برنامه ریزی شده ظاهرا در حال انجام است. از ما گفتن بدون قصد و غرض با رعایت ادب و با ایما و اشاره تا حرمتها حفظ شود و مهمتر اینڪه اڪنون زمان تفرقه نیست اڪنون گذشته ها را ڪنار بگذاریم و متحد شویم.
پ.ن: اڪنون برای شهرستان بافق “از این ستون به اون ستون فرج است.”

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *