پس از نزولی شدن آمار مبتلایان به ڪرونا و عادی شدن ڪسب و ڪارها همان ڪه پیش بینی می شد در حال اتفاق است. آماری ڪه به زیر هزار نفر و تا مرز ۸۰۰ نفر نیز رسیده بود اڪنون دوباره به بالای ۱۶۰۰ نفر در روز افزایش پیدا ڪرده و قطعا و متاسفانه آمار مرگ و میر هم طی چند روز آینده افزایش خواهد یافت.
ضمن تشڪر و قدردانی از تلاشها و زحمات دست اندرڪاران بهداشت و درمان استان و شهرستان ڪه شرایط بحرانی و بسیار دشواری را پشت سر گذارده اند اما تعطیل ڪردن بخش ڪرونا در بیمارستان بافق و فرستادن افراد مشڪوڪ و مبتلا به مرڪز استان و اعلام وضعیت زرد در شهرستان چه معنایی می تواند داشته باشد؟ چنانچه دستور و مبنای ڪار این است ڪه مبتلایان را با توجه به مشڪلات مضاعفی ڪه برای خود بیمار و خانواده هایشان پدید می آید، به مرڪز استان بفرستید، لااقل آمار شهرستان را به مردم اعلام ڪنید تا بیشتر مراعات ڪنند.
چطور امڪان دارد آمار ڪشوری روزی حدود ۸۰۰ نفر افزایش پیدا ڪند و از این تعداد، یڪ شهرستان طی حدود یڪ هفته بی نصیب بماند؟ پیامهای زیادی از نگرانی مردم در مورد عدم رعایت نڪات لازم در مواجهه با این ویروس در مڪانهای مختلف شهرستان داشتیم و مردم درخواست اعلام آمار روزانه به صورت شفاف دارند پس بهتر است هم مسئولان بهداشت و درمان شهرستان و استان آمار هر شهرستان را مجزا و روزانه، دقیق به مردم اعلام ڪنند و هم اینڪه مردم فڪر نڪنند ڪه ڪرونا تمام شده است، باید متذڪر شویم ڪه ویروس ڪرونا  تا زمان ڪشف دارو و یا واڪسن آن میهمان ما خواهد بود و همانطور ڪه از آمار ڪشوری در روزهای اخیر مشخص است در حال ورود به پیڪ دوم همه گیری این ویروس هستیم و بهتر است تا آن زمان به فرهنگ فاصله گذاری اجتماعی عادت ڪرده و رعایت مسائل بهداشتی را مانند گذشته در اولویت ڪاری خود قرار دهیم.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :
  1. ناشناس

    حرغتون کاملا حسابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *