فرمانده انتظامی شهرستان بافق از اجرای طرح برخورد با مظاهر علنی فساد و ناهنجاری های اجتماعی و توقیف ۸ دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد.
به گزارش عصر بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بافق در راستای اجرایی نمودن منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تامین امنیت روانی و اجتماعی جامعه و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و مظاهر علنی فساد، طرح برخورد با مظاهر علنی فساد و ناهنجاری های اجتماعی (آلودگی صوتی) را در سطح شهر به اجرا گذاشتند.
وی تصریح کرد: از طرفی با توجه به گزارشات واصله و بررسی های بعمل آمده در حوزه امنیت اخلاقی از جمله مزاحمت نوامیس، سگ گردانی و آلودگی صوتی در سطح شهر متوجه شدند که این امر باعث نارضایتی مردم شده است که در این راستا موفق شدند با اجرای طرح فوق و هماهنگی با مقام قضایی ۸ دستگاه خودرو متخلف در زمینه های ذکر شده را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.
فرمانده انتظامی بافق ادامه داد: غالب رانندگان خودروهای مذکور افراد جوان بودند که ضمن نصب سیستم تقویت کننده با ایجاد صدای ناهنجار و آلودگی صوتی، امنیت روانی اخلاقی و آسایش عمومی شهروندان را خدشه دار می کردند که پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بافق با اخذ تعهد از آنها، خودروهایشان را توقیف کرد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *