وقتی با غرور، خودبینی، تمایل شدید به قدرت و … منافع شهرستان در اولویت دوم و چندم قرار می گیرد تنها ڪسانی ڪه این وسط متضرر می شوند مردم هستند. نڪته جالب داستان اینڪه اڪثر مواقع هم بیشتر مردم آلت دست خواص شده و در این جنگ و جنگها نقش سیاهی لشڪر و پیاده نظام را در هر طرف به خوبی بازی می ڪنند، همین مردم ساده دلی ڪه بر اثر عدم اطلاع ڪافی و دقیق و عدم تحلیل درست ڪه برخی نخبگان و خواص اجازه آن را نمی دهند، با نیت سالم اما تیشه به ریشه آرامش و توسعه شهر می زنند.
خواص منفعت طلب در هر طیف اخبار، اطلاعات و وقایع را ڪانالیزه و یڪسویه ڪرده و فضا را به سمت و سویی ڪه خودشان می خواهند مدیریت می ڪنند تا زمانی ڪه منافع طرفین تا حدودی تامین شود آرامش در شهر برقرار است و هر زمان ڪفه به نفع طرفی سنگینی ڪند قرار است دوباره گلادیاتورها در میدان جنگ به مبارزه برخیزند و منافع شهرستان را قربانی ڪرده و گرد و خاڪ میدان را به مردم هدیه دهند.
زوجها همیشه آماده هستند، همیشه آماده اند اما نه برای اتحاد و همفڪری و ڪمڪ و دستگیری از یڪدیگر بلڪه برای نبرد، نمی دانیم چرا این زوجها همیشه آماده اند، مگر هدف خدمت نیست؟ خدمت به مردم، حرڪت در راستای منافع مردم و شهرستان ڪه نباید منجر به درگیری شود ڪه اگر هم اختلاف نظرها و تفاوت در روشها وجود داشته باشد با مذاڪره قابل حل خواهد بود، آخر چرا این زوجها همیشه آماده اند؟ یڪ سوال همیشه ذهنمان را درگیر ڪرده و می ڪند ڪه چرا این زوجها با طرفدارانشان همیشه آماده اند؟ چرا به سمت تنش و درگیری؟ چرا انرژیمان و انرژی هایمان با تمرڪز روی منافع شهرستان و در اولویت اول قرار گرفتن منافع مردم نمی تواند همسو شود؟ چرا؟

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *