- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

سپاسگزاری فرماندار بافق

فرماندار شهرستان بافق در صفحه رسمی اینستاگرام خود از مردم این شهرستان سپاسگزاری کرد .

به گزارش عصر بافق؛ محمد زاده رحمانی در صفحه خود نوشت:

“سپاسگزاری

امروز ، ۱۳ به در بود که چند ساله به آن “روز طبیعت” هم می گویند؛ هزاران سال است ایرانیان و آنهایی که در حوزه تمدنی نوروز قرار دارند، در این روز از خانه و کاشانه خود به دامن طبیعت رفته و ۱۳ را به در می کنند.

ولی امسال بنا به توصیه پزشکان و مسئولین کشوری و لشکری و جهت قطع زنجیره ویروس کرونا، نمیشه گفت تمام مردم ولی اکثر آنها در خانه ماندند هر چند که برای آنها خیلی سخت بود ولی می دانستند خروج از خانه و تماس با دیگران، عواقب بدتر و سخت تری داشته و دارد.

امروز پارک ها و تفرجگاه ها که بسته بود، ورودی روستاها هم به همت دهیاران زحمتکش و اعضای شورای اسلامی روستاها مسدود شده بود و با نظاره و کنترل میدانی سطح شهرستان هم مشخص می شد حضور خانواده ها در عرصه های طبیعی خیلی کمتر شده و قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

بنابراین، به سهم خود، از خانواده هایی که به این توصیه ها گوش داده و از خانه خارج نشدند، سپاسگزاری نموده و از نیروی انتظامی، بسیجیان عزیز و بی ادعا و همچنین جوانان عضو جمعیت هلال احمر که امروز هم مانند روزهای گذشته در ورودی ها و خروجی های شهر مستقر و آماده باش بودند، نیز متشکرم.

امیدوارم نتیجه این همبستگی و اقدامات امروز و دیروز، با کاهش عزیزان بستری در بخش عفونی و مراقبت های ویژه بیمارستان خود را نشان بدهد.

پی نوشت:
این روزها به یمن کاهش مصرف سوخت های فسیلی، آسمان آبی تر و طبیعت زیباتر از ماه ها و سال های قبل است و تصاویری از آسمان زیبای منطقه گزوئیه بافق را تقدیم شما می نمایم.”