یک شهروند بافقی پیامی به هیات تحریریه عصر بافق ارسال کرده است که عینا منتشر می شود.
” تعطیلی کلی از اصناف به دستور ستاد کرونا ؛ خبر مختصر و کوتاه بود
اما‌ پس از کلی حرف و حدیث امروز دیدم رستورانی خاص از رانت ضد کرونایی استفاده کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و وقتی پیگیر مساله شدم متوجه شدم یکی از مسولان شهر مجوز فعالیت آن رستوران خاص را صادر کرده دلیلش هرچه هست الله و اعلم ولی خوب است اداره صنعت و معدن حداقل در حال حاضر رانت و رانت بازی را کنار بگذارد و مصوبه خودشان را جدی بگیرد و سلامت شهر را فدای سود شخص خاصی نکند.
علی ای حال رستوران هتل خاص از بام دوم کرونا استفاده کرده و فعلا ضد کرونا شده و به فعالیت خود ادامه میدهد و این سوال در ذهن میماند آیا من هم می توانم در ایام نزدیک به عید مجوز فعالیت مغازه ام را بگیرم یا نه من کرونا دارم.”

پس از این نامه خبرنگار ما به سراغ رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بافق رفت و از صحت و سقم ماجرا سوال کرد.
ولی الله رنجبر در این خصوص بیان داشت: فعال بودن رستوران علمدار بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مبارزه با شیوع بیماری کرونا و به دلیل تامین غذای کارگران شیفتی است اما با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد.
وی ادامه داد: به طور‌کلی یکی از اهداف تعطیلی صنوف عطف توجه مردم به حساسیت موضوع و تشویق و تاکید در خانه ماندن هست اما غذای پرسنل شیفتی باید تامین شود تا شرایط بدتری به لحاظ بهداشتی ایجاد نشود و تا زمان فعالیت شرکت ها باید غذای آنها توسط یک الی دو رستوران در شهر تامین شود.
رییس اداره صمت بافق در پاسخ به اینکه چرا فقط رستوران علمدار از این امتیاز استفاده کرده در حالی که بقیه رستورانا هم با شرکت ها قرارداد دارند آیا دلیل خاصی دارد ؟ گفت: بقیه رستورانها هم اگر‌ مورد خاصی هست پیگیری کنند تا مجوز فعالیت داده شود اما علمدار تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان پخت می کند.
رنجبر در پایان در خصوص شایعه دریافت مجوز این رستوران از سوی یکی از مسوولین شهرستان گفت: در این باره اطلاعی ندارم بنابراین نمیتوانم تایید یا رد کنم.

برچسب ها :
  1. لکومتیوران

    به پرسنل شیفتی کجا غذا میخان ؟ غذای راه اهن به بهانه کرونا لغو شده ما هم ۱۲ ساعت کار ۲۴ ساعت استراحت هستیم پس شیفتی تر از همه ما هستیم یه چیزی بگیم واقعی باشه مردم چیز نیستن که

  2. محمود دهقان زاده

    سلام‌ هم مطلب نامفهومه هم پاسخ
    رییس اداره صمت فرمودند پرسنل شیفتی منظور‌پرسنل شیفتی کجاس چون معمولا شرکتها با رستوران خاص قرارداد میبندن
    ضمنا جناب رییس حتما میدونن کل رستورانها و اغذیه فروشیهای شهر تحت نظارت کامل شبکه بهداشت هستن
    وقتی هم اعلام‌میکنن کل رستورانها تعطیل باشه قطعا شرکتهای طرف قرارداد با رستورانها باید به نیروهاشون غذا بدن و شاید نخان از رستوران خاص مجوز دار غذا بگیرن یا قیمتها با قیمتهای مصوب خود اداره صمت خیلی تفاوت داشته باشه پس پیدا کنید پرتقال فروش را

  3. رنجبر بافقی

    سلام و درود
    پاسخ اصلا جالب و در خور یک رئیس نبود. یا باید اونقدر اطلاعات رئیس اداره صنعت و معدن کم باشه که ندونه کل رستوران ها باید تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان باشند و یا ترجیح دادن خودشون را به خواب بزنن.
    ضمن اینکه ای کاش یه مصاحبه ای با مسئول رستوران علمدار داشته باشین ، احتمالا اونجا هم حرف های جالبی زده بشه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *