مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: تاکنون ۵۷ نفر در استان یزد به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۰ نفر فوت کردند.

به گزارش عصر بافق؛ دکتر سلمانی گفت: آزمایش ۲۱۱ نمونه مشکوک به بیماری کرونا از استان یزد در نوبت اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود که امروز جواب ۱۱۰ مورد به معاونت بهداشتی یزد اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: بر این اساس تاکنون ۵۷ نفر از بیماران بستری در بیمارستان‌های مرجع استان یزد به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

سلمانی با اشاره به محل سکونت بیماران کرونا مثبت، تصریح کرد: ۲۸ بیمار یزدی، ۱۷ نفر اردکانی و ۹ نفر میبدی در بیمارستان‌های یزد بستری هستند.

وی تصریح کرد: ۲ بیمار بافقی، یک نفر از همشهریان بهابادی و یک نفر از هموطنان رفسنجانی نیز، در بیمارستان‌های یزد تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به این که ۱۰ نفر از بیماران قربانی ویروس کرونا شدند، افزود: ۶ مورد زن و چهار مورد مرد با گروه سنی ۶۲ الی ۸۷ سال، با بیماری‌های زمینه‌ای قلبی و عروقی، دیابت، فشار خون، سرطان و مشکلات ریوی بودند.

سلمانی با اشاره به اعیاد پیش رو از مردم خواست تا اصول بهداشت فردی را رعایت کنند و از تردد‌های غیرضروری در شهر و حضور در منزل بزرگتر‌ها بپرهیزند تا بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *