با رد صلاحیت تابش نماینده ۵ دوره ای شهرستان اردڪان ڪه همه به نفوذ او در ڪشور، وزارتخانه ها، استان و اداره های ڪل استان و حتی اعمال نفوذ و نظر وی بر دیگر شهرستانها و به خصوص شهرستانهای بافق و بهاباد ڪه بیشتر منافع آنها از این دو شهرستان محروم بوده اذعان داشتند آیا دوره زیاده خواهی شهرستان اردڪان در استان به پایان رسیده است؟
دلیل نزدیڪ شدن طالبی به محمد رضا صباغیان نماینده بافق می تواند مبنی بر اطلاع وی از سرنوشت تابش در انتخابات بوده باشد؟ آیا با دو دوره ای شدن نماینده بافق در بزرگترین حوزه انتخابیه ڪشور و حوزه نمایندگان یڪ دوره ای و ڪسب آرای نسبتا خوب در دیگر شهرستانها و همچنین رای اڪثریت به اتفاق آرا در شهرستان بافق، قدرت در حال تغییر مڪان از شمال به جنوب استان است؟ آیا نماینده بافق می تواند با فرصت ایجاد شده ڪه تیمی یڪدست انقلابی و اصول گرا در استان شڪل گرفته نسبت به استیفای حقوق از دست رفته شهرستانهای محروم بافق و بهاباد در سالهای متمادی در بحث تقسیمات ڪشوری و معادن اقدام ڪند؟
آیا بحث توزیع عادلانه بودجه در استان و شهرستانهای استان شفاف شده و از لابی گری و نفوذ افراد ڪه همواره اجازه تقسیم قانونی و بر اساس عدالت را به دولت مردان نمی دادند برای همیشه حل خواهد شد و یا دولت مردان دیگر جهت خوش خدمتی نیازی نمی بینند ڪه به صورت خودجوش در توزیع بودجه های شهرستانی اقدام خلاف عدالت انجام دهند؟ 
ڪمبود شدید نیروی انسانی در شهرستانهای محروم حوزه ڪه آن هم بر اثر تبعیض و همچنین تخلفات در بڪارگیری نیروی انسانی و جابجایی مجوزهای جذب و جایگاهای تعریف شده در چارت ادارات هر شهرستان طی سالها اتفاق افتاده و باعث شده ڪه از شهرستانهای محروم ڪمترین تعداد نیرو در استانداری و ادارات ڪل استان و در مشاغل حساس مشغول به ڪار باشند رفع خواهد شد و یا لااقل استان در آن مسیر قرار خواهد گرفت؟
شاید اڪنون نتوانیم به این سوالاتی ڪه این روزها ذهن نگارنده را درگیر ڪرده جواب درخور و ڪاملا شفافی بدهیم چراڪه موارد ذڪر شده به مولفه های زیادی در ڪشور، استان و شهرستانها مربوط بوده و تغییر در هر ڪدام از آنها می تواند نتایج ڪاملا متضادی را در پی داشته باشد ولی اگر ڪمی با چاشنی خوشبینی نگاه ڪنیم و نیم نگاهی هم به تغییرات در آینده ای نزدیڪ در استان و شهرستانها داشته باشیم تا حدود زیادی آینده به نفع محرومین استان در حال رقم خوردن است.

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *