میدان و المان مادر همزمان با تولد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در بافق افتتاح شد.
به گزارش عصر بافق به نقل از روابط عمومی شهرداری بافق، در این آئین ، دکتر یارمند مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، امام جمعه، فرماندار،اعضای شواری اسلامی شهر، شهردار ، جمعی از مادران شهدا و تنی چند از مسئولان ادارات، ارگان ها و نهاد های مختلف شهر حضور داشتند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد با تقدیر و تشکر از زحمات شهردار بافق گفت: قطعا همه تلاش ها و زحماتی که در شهر زیبای بافق کشیده شده است نشان از تعامل خوب بین مسئولین و مردم است.
یارمند ادامه داد: ساخت المان ها و نماد های شهری بعنوان محرک های محیطی، از چند سال پیش در بافق آغاز شده که نوید بخش روزهای خوب برای مردم و شهروندان فهیم بافقی است.
امام جمعه بافق هم در این آئین ضمن نکوهداشت مقام مادر از مطلوب نامگذاری شدن این میدان به نام مادر تشکر کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر بافق با تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری افزود: اینکه علی رغم مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی شهرداری بدون وقفه پروژه ها را به پیش می برد ستودنی است .
حسن محمدی از ۹ پروژه دیگر شهرداری که در روزهای پایانی تکمیل میشود خبر داد.
شهردار بافق هم در این مراسم با تبریک فرا رسیدن خجسته میلاد اُم ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر افزود: مساحت کل این میدان حدود سه هزار متر مربع است.
وی تصریح کرد: عملیات اجرای میدان مادر شامل : محوطه سازی، ساخت و طراحی المان، بتن دکوراتیو و چمن مصنوعی، طراحی و ساخت آبنما و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی می باشد.
شهردار بافق هزینه اجرای این پروژه را افزون بر 13 میلیارد و 800 میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: این مبلغ از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است.
در پایان این مراسم به نیابت از تمام مادران، از مادران شهدایی که فرزندانشان در دهه های فجر به فیض شهادت نائل شده بودند تقدیر بعمل آمد.

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *