روشنگری

همزمان با فرا رسیدن مراسم چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد آن بودیم که در فضای مجازی آقای صباغیان را با سردار سلیمانی مقایسه می‌کنند و می‌کوشند ایشان را تراز حاج قاسم معرفی کنند.
کسی می‌تواند تراز و هم سطح فرمانده ی عزیز ما شهید حاج قاسم باشد که تمام وجه شباهت ها را دارا باشد و وجه تفاوتی با ایشان نداشته باشد.
در صورتی که تفاوت‌های بسیاری بین حاج قاسم و آقای صباغیان وجود دارد که به هیچ وجه با هم قابل قیاس نیستند.

ما تعدادی از مدافعان حرم با تمام احترامی که برای آقای صباغیان قائلیم و با وجود صفات بسیار خوبی که ایشان دارند معتقدیم ایشان تفاوت‌های فاحشی با این سردار عزیز و ذوب در ولایت و انقلاب دارند.
قصد تخریب نداریم ولی مشق نوشته شده غلط دارد و وظیفه ما روشنگری است؛

1.فرمانده ی عزیز ما فرمان امام خامنه ای را روی چشمان خودش قرار می‌داد و چون اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه داشت آنها را بدون چون و چرا انجام می‌داد و ایرادی به دستورات رهبری نمی‌گرفت ولی آقای صباغیان در یک جلسه ای گفتند شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه که باعث ضعف مجلس شود استبدادی است. اخیرا می‌گویند که منظور ما متوجه رئیس مجلس است که چرا مصوبات سران سه قوه را به مجلس نمی‌گوید که باز هم چیزی از قبح این قضیه کم نمی‌ شود چون اگر قرار بود مصوبه ای به مجلس ارائه شود پس دیگر چه نیازی به تشکیل شورای سران سه قوه توسط رهبری معظم بود واگر نیاز به این امر بود قطعا رهبری معظم آنرا لحاظ می‌کردند.در ضمن در کجای عالم برای اینکه مصوبه ای را اعلام نمی‌کنند لفظ استبداد به کار می‌برند؟ به هرحال وقتی مقام عظمای ولایت می‌گوید من از مصوبات این شورا حمایت میکنم دیگر چون و چرایی وجود ندارد مگر اینکه در فهم ولایت مطلقه فقیه مشکل داشته باشیم.

2.شهید سپهبد حاج قاسم با این حال که متخصص در مباحث نظامی بود کجا پیشنهاد دادن که رهبری در مورد سلاح هسته ای تجدید نظر کنند و فتوای خود را عوض کنند که آقای صباغیان این پیشنهاد را داده اند.

3.آقای صباغیان از مُجمَل ۴ ساله ریاست جمهوری روحانی حدیث مفصل نمی‌خواند و در دور دوم همانند دور اول به روحانی رای می‌دهد و دلیل آنرا به سرانجام رساندن برجام می‌نامد در صورتی که نه حاج قاسم بلکه هیچکدام از نیروهای حاج قاسم هم به روحانی رای ندادند و شاهد این قضیه مدافعان حرمی هستند که در جبهه مقاومت رای داده اند و حتی یک رای به اسم روحانی در آن دیده نشده است. چه برسد به فرمانده ی عزیز ما که الگوی همه ی مدافعان حرم می‌باشد.

4.شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده ی عزیز ما با این حساب که جایگاه و وظیفه اش با یک نماینده مجلس کاملا متفاوت است، باز هم می گوید: ملت ایران در فتنه ۸۸ و اغتشاشات اخیر بینی دشمن را به خاک مالید؛ ‌باید کف پای این ملت را بوسید.
در صورتی که از سال 88 تا الان مخصوصا در این چند سالی که ایشان نماینده مجلس بوده اند یک جمله ای که صباغیان حتی از لفظ فتنه 88 نام برده باشد دیده نشده است چه برسد به محکوم کردن فتنه و فتنه گران در صورتی که چندین مناسبت 9 دی و سالگرد محکوم کردن فتنه 88 توسط مردم را پشت سر گذاشته ایم.این درصورتی است که رهبری معظم فتنه و فتنه گران را خط قرمز نظام معرفی می‌کنند.

5.آقای صباغیان دلیل رای دادن به روحانی را اتمام راه نیمه تمامِ برجام معرفی می‌کنند در صورتی که حاج قاسم برجام را به صورت ریشه ای و از همان اول شناخته بود و ادامه ی برجام را خطرناک و منافی با منافع نظام می‌دانست و در جمله ای فرمود:((دشمن از اول برجام را سه ضلعی می‌دید، نه یک ضلعی و دو ضلع دوم را مهم‌تر از ضلع اول می‌دانست))

این ها مواردی بود که تفاوت زمین تا آسمانی سردار دل‌ها را با جناب آقای صباغیان اثبات می‌کند، نه تنها با ایشان بلکه با خیلی از افرادی که بر روی این کره ی خاکی زندگی می‌کنند. و موارد دیگری هم وجود دارد که در وقت خودش به آن پرداخته می‌شود.

در آخر باید متذکر بشویم که ما همانطور که مدافع حرم بودیم و هستیم مدافع حریم ولایت و این نظام و اسلام هم هستیم و خواهیم بود ان شاء الله.

جمعی از بسیجیان مدافع حرم شهرستان بافق

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. بافقی

    اتفاقا شباهت زیاد نماینده عزیزمون با سردار دلها اینه که هردوی این عزیز بر دلها حکومت میکنن و در قلبها جادارن هرچند نادانان بنر سردار را پاره کنن و چه برخی کج فهمها علیه نماینده دست پاکمون دست به قلم شوند.

  2. بسیجی

    بسیجیان با بصیرت مدافع حرم بگوش باشید که خون سردار دلها در رگ تک تک مردم آزاده در جریانه.همین نماینده عزیز آقای صباغیان یکی از مخالفان سرسخت اف ای تی اف بود که علیه سپاه و… داشت تصویب میشد یادتون نره یه وقت.

  3. رنجبر بافقی

    سلام و درود
    خود من هرچند قرار نیست به نماینده فعلی رای بدم ، اما اصلا این متن برام جالب نبود و نوعی تخریب در لفافه بود.
    اقای مدافع حرم ،کی سردار سلیمانی به ما یاد داد که موضوعی را اینجور یک طرفه قضاوت کنیم ؟؟!
    کی سردار با من و شما یاد داد خوبی های دیگران رد فراموش کنیم و فقط چشم به نقاط منفی طرف مقابل بدوزیم ؟؟!
    ای کاش قبل از اینکه دیگران را مورد سرزنش به خاطر رفتار اشتباه چه عمدی و چه سهوی قرار بدیم ،خودمون را شبیه کسی کنیم که به زبون ادعای سرباز بودنش را داریم.

  4. حسین

    این چرتا چیه می نویسین؟حیف جوهر قلم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *