- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

انتخابات هیات مدیره تعاونی مسکن سنگ آهن بافق برگزار و نتایج اعلام شد

مدیر عامل تعاونی مسکن : انتخابات هیات مدیره تعاونی مسکن با حضور بیش از یک هزار و سیصد نفر رای دهنده برگزار و نتایج اعلام شد.

به گزارش عصر بافق؛ علی محمد خواجه مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  انتخابات هیات مدیره تعاونی مسکن هر سه سال یکبار برگزار می شود.
وی بیان داشت: دیروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه نیز این انتخابات از ساعت ۱۶ عصر لغایت ۲۰ و ۳۰ شب برگزار و یک هزار و سیصد نفر در این انتخابات رای دادند که نسبت به دوره های قبل بی سابقه بوده است.
مدیرعامل تعاون مسکن تصریح کرد: بازگشایی صندوق آراء از ساعت ۲۱ شب آغاز که تا ساعت 7 صبح ادامه داشت.
خواجه مبارکه افزود : در انتخابات این دوره ۱۵ نفر کاندیدا واجد الشرایط شرکت کردند که در نهایت پنج نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و سه نفر عضو علی البدل انتخاب شدند.

وی در خصوص نتایج انتخابات عنوان داشت: حمید رضا کوثری با 701 رای اول، مجتبی رجایی با 666 رای دوم، علی محمد رنجبر با 656 رای سوم، علیرضا زارع با 624 رای چهارم، سامان معینی با 605 رای پنجم انتخاب شدند.

مدیرعامل تعاونی مسکن در پایان خاطر نشان کرد: همچنین محمود پورسلطانی با 587 رای به عنوان عضو علی البدل اول،مسلم بمانی پور با 540 رای عضو علی البدل دوم و سید سعید حسینی با 488 رای عضو علی البدل سوم انتخاب شدند.
گفتنی است؛ این تعاونی در سال ۱۳۷۲ تاسیس و دارای ۳۶۰۰ عضو می باشد.