آقای فلاح مدیرعامل سنگ آهن ضمن تبریک پیشاپیش سالگرد سکانداری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق لطفا با دقت متن داخل تصویر را بخوانید.
یکسال و اندی پیش، علی اکبر رحیمی بافقی مدیر عامل سابق سنگ آهن قبل از شروع به کار مجددش در جمع استقبال کنندگان قول داد که آنومالی های جداشده از سنگ آهن بر اساس صورتجلسه جعلی سال ۸۵ را با کمک نماینده پس میگیرد …
اما فرصت این کار را به او ندادند چرا که تنها ۲ ماه پس از این حرف و با پایان مهلت ۶ ماهه ماموریت خود مجددا از کار برکنار شد !
اما شما یکسال فرصت داشتید تا برای باز پس گیری آنومالی ها تلاش کنید … یکسال گذشت اما هیچ اتفاقی رخ نداد! جوری نشود که مردم بافق حتی یک لحظه با خود فکر کنند که اگر رحیمی بافقی می ماند حتما به قولش عمل می کرد ولی اکنون …
نکند که امید ۵۴ هزار نفر را ناامید کنید … مردم بافق چشم انتظارند. شما و تمام مسوولین شهرستان در قبال این چشم انتظاری مسوول هستید.

الناز خالقدادی؛ خبرنگار عصر بافق

برچسب ها :
  1. ناشناس

    کم کم داریم به صحبتهای نماینده عزیزمون در خصوص مافیای فولاد پی میبریم انشالله با همتی که در جناب مهندس فلاح سراغ داریم با حمایتهای حداکثری مردم و قاطعیت جناب صباغیان آنومالیها به شرکت برمیگرده و 6000 نفر کارگر شرکت سنگ آهن با آسودگی بکارشون ادامه میدن.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *