در این هیاهوی انتخاباتی ڪه همه چیز از جمله اخبار، اخلاق، سعه صدر، همشهری و هم استانی بودن و برخی مواقع ایرانی بودن گم می شود، سه خبر بزرگ ما را ڪه قرار بود تا برگزاری انتخابات چیزی ننویسیم و عصر بافق بیشتر بر روی سڪوت و بی طرفی باشد تا مردم به انتخابات برسند و شوری ڪه باید ایجاد و حماسه ای ڪه باید شڪل گیرد، شوڪه ڪرد.
اڪنون نیز نمی خواهیم بی طرفی خود را بشڪنیم فقط به اطرافمان نگاه ڪردیم دیدیم ڪه در این وانفسایی ڪه مردم و مسئولین روی انتخابات و برگزاری شورانگیز آن تمرڪز ڪرده اند عده ای در حال اتمام ڪارهای ناتمام خود هستند و ترسیدیم اگر تا پایان انتخابات سڪوت ڪنیم بعد از انتخابات نه از تاڪ نشانی مانده باشد نه از تاڪنشان.
اما آن سه خبر بزرگ، مهم و حیاتی؛
-ڪافه ڪتاب پژواڪ به دستور رئیس اداره ارشاد تعطیل شد؟! مگر در شهرستان بافق و در این برهه حساس از زمان ڪه باید به روی مقوله های فرهنگی و ادبی بیشتر از همیشه ڪار ڪرد و در این زمینه فرهنگ سازی نمود چند ڪافه ڪتاب و یا محفل ادبی فرهنگی داشتیم ڪه یڪی از آنها تعطیل شود؟ عجیب تر از خبر تعطیلی ڪافه ڪتاب و اعلام رسمی آن، سڪوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بافق است ڪه ما از ایشان انتظار داریم دلایل این اتفاق نامبارڪ را برای همشهریان منتشر ڪند و نهایت تلاش خود را جهت راه اندازی مجدد پژواڪ ڪه در این دوره ڪوتاه ڪارنامه پر افتخار و پر باری از خود به جای گذاشت را انجام دهد.

-از ماهها قبل اصفهان به دنبال تامین خوراڪ مستقیم از معادن بود و مشخص بود ڪه لقمه چرب و نرم و محیای چاه گز را مد نظر دارد ڪه نهایتا هم موفق شد تا به جهت تست حساسیت مسئولین بافقی و استانی و مردم بافق مجوز ۷۰۰ هزار تن تامین خوراڪ را از چاه گز بافق بگیرد و دقیقا بعد از یڪی دو ماه از اعلام این خبر و این ڪه از طرف استان ما آب از آب تڪانی هم اگر خورد احتمالا شوآف و بی تاثیر بود معدن چاه گز به اصفهان واگذار شد. نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این امر را تڪذیب ڪرده و بهتر است پیگیری به شدت صورت گیرد تا این معدن به شرڪت سنگ آهن مرڪزی واگذار شود و با انتشار نامه های مجوز مرحمی بر دل ڪارگران این مجموعه بزرگ معدنی ڪه آینده شان در هاله ای از ابهام قرار گرفته بگذارد.

-۱۵ درصد از حق شهرستان بافق از سهام شرڪت سنگ آهن ڪه اصلی ترین بند صورتجلسه ۹۳/۶/۹ بوده و تا حصول نتیجه باید پیگیری میشده اڪنون از بین رفته و دریغ از حتی یڪ درصد! و با توجه به پخش شدن رای دادگاه چرا همه سڪوت ڪرده اند و ڪسی برای مردم توضیح نمی دهد ڪه دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟

مطالبه_گری

شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :
  1. رنجبر بافقی

    سلام و. درود
    عجله کار شیطونه
    صبر کنید خب ،فعلا مسئولین کااااار دارن ،
    مگه شده سوال یا اتفاقی را بدون جواب بزارن؟؟؟؟؟
    همیشه پاسخ و دلیلی بوده برا کارها
    حالا یا شده نوش دارو پس از مرگ‌سهراب یا شده گریه بالا سر قبر خالی.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *