بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی استانداری، نشست خبری استاندار یزد با اصحاب رسانه راس ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در سالن کوثر استانداری برگزار می شود.
روابط عمومی استانداری از همه اصحاب رسانه ازجمله رسانه‌های مکتوب، برخط و خبرگزاری‌ها و مجازی استان يزد دعوت كرده است تا در اين نشست مطبوعاتی حضور به هم رسانند .

نشست خبری استاندار با اصحاب رسانه بافق به کجا رسید؟!
محمد علی طالبی در تاریخ ۱۴ آذر ماه در حاشیه درخت کاری گود گور و افتتاح کارگاه ریخته گری بافق شهاب در جمع خبرنگاران بافقی به جای پاسخ به سوالات آن ها گفت : کمتر از ۱۰ روز دیگر با اصحاب رسانه این شهرستان نشست خبری خواهم داشت.
تقریبا ۶ تا ده روز گذشت و چشممان به صفحه گوشی خشک شد اما خبری از نشست خبری استاندار یزد با خبرنگاران بافقی نشد! ظاهرا آقای طالبی بازهم وعده سرخرمن داده تا از سوالات خبرنگاران بافقی در خصوص مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان فرار کند.

پ.ن : در جواب پیگیری این نشست خبری از روابط عمومی فرمانداری شنیدیم: ” نشست هم برگزار شود شما سایت ها هیچ کدام مجوز ندارید که از سوی استانداری دعوت شوید!”  آیا در نشست خبری فردا تنها رسانه های مجوز دار یزدی حضور دارند یا هرچه سنگ اندازی است فقط برای بافقی هاست ؟! 

عکس: بافق آنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  1. رنجبر بافقی

    استاندار و وعده ی سر خرمن؟؟؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟؟؟؟
    اشتباه شنیدین ، یه بار دیگه صدای رکوردر خبرنگار را گوش کنید ،مطمئن هستم جناب استاندار گفتن کمتر از ده ماه دیگه یا گفتن بیش از ده روز دیگه…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *