- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

همایش بزرگ دوچرخه سواری در بافق برگزار شد+تصاویر


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق: بمناسبت گرامیداشت ایام ا… مبارک دهه فجر و روز هوای پاک همایش بزرگ دوچرخه سواری در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش عصر بافق؛ محمدرضا کاظمی با اعلام خبر فوق افزود: در این همایش که صبح امروز با حضور پرشور شهروندان بافقی و جمعی از مسئولین بافق برگزار شد بیش از ۴۰۰ نفر مسیر اداره ورزش و جوانان تا پارک آبشار و سپس تا مبارکه و در نهایت سالن امام علی (ع) آهنشهر را رکاب زدند.
وی در ادامه صحبت های خود ضمن تشکر از حمایت های رضا فلاح مدیر عامل شرکت سنگ آهن گفت: چنین همایش هایی باعث ایجاد نشاط و سلامت جسمی و روحی می شود و از شهروندان خواست زمینه حضور فرزندان خود در همایش های دوچرخه سواری را فراهم کنند.

در ادامه غلامرضا پور مدیر بهداشت و درمان شرکت سنگ آهن نیز بیان داشت: برگزاری این همایش ها با هدف نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی به ویژه دوچرخه و با هدف کاهش الودگی هوا همراه خواهد بود.

سپس موسوی رئیس محیط زیست شهرستان با اشاره خطر آلودگی هوا شهرستان بر ضرورت توسعه استفاده از دوچرخه در شهر تاکید کرد و گفت: قطعا افزایش وسیله نقلیه شخصی در شهرستان و عدم توجه به آلودگی های زیست محیطی باعث وخیم تر شدن آلودگی هوا در سال های آینده خواهد شد.

گفتنی است ؛ در پایان مراسم به قید قرعه جوایزی از جمله ۵ دستگاه دوچرخه و البسه ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.