- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

قول پیگیری رییس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان


رییس سازمان بازرسی کل کشور : مرزها و معادنی که از حوزه بافق خارج شده حتما باید بررسی و پیگیری شود تا دغدغه مردم رفع شود.
به گزارش عصر بافق ؛ حجت الاسلام والمسلمین درویشیان در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان بافق در خصوص مشکل تامین خوراک سنگ آهن و معادنی که از حوزه بافق خارج شده است گفت : این موضوع را حتما پیگیری می کنیم بخشی را بازرس استان پیگیری کرده و انجام شده است بخشی نیز در حیطه اختیارات مرکز است که باید بررسی شود.
وی ادامه داد :  در خصوص ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان حتما باید در تهران و استان بررسی شود و در صورت پیداکردن راهکار های قانونی، دغدغه مردم را حل کنیم.
گفتنی است ؛ رییس سازمان بازرسی کل کشور مسوولیت پیگیری این ابهامات مرزی را بر عهده حجت الاسلام طالبی رییس سازمان بازرسی استان یزد قرار داد.

ما بعد تحریر: زمانی قمی استاندار قبلی یزد، محمد علی طالبی را مسوول پیگیری مرزها قرار داد و بافقی ها همچنان اندر خم یک کوچه منتظر برگزاری جلسه با حضور مسوولین هر دو شهرستان، استان و هیات بررسی کارشناسان کشوری هستند  در این جلسه نیز مسوولیت بررسی این ابهامات از سوی بازررسی کل کشور به حجت الاسلام طالبی سپرده شد خداکند پیگیری های وی مانند حکمرانِ خوبِ یزد نباشد چرا که مردم بافق از طالبی ها خاطره خوشی ندارند … همچنین امیدواریم قول پیگیری رییس بازرسی کل کشور در مورد مرزها مثل قول پیگیری وزیر اطلاعات نباشد که نامه درخواستی شورای شهر بافق در استان یزد جا ماند و وزیر رفت …
 
الناز خالقدادی