نماینده مردم در مجلس : واگذاری چاه گز به ذوب آهن اصفهان صحت ندارد و پس از پیگیری خبر مذکور اصلاح گردید

به گزارش عصر بافق ؛ محمد رضا صباغیان؛ نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با انتشار خبر واگذاری معدن سنگ آهن چاه گز به شرکت ذوب آهن اصفهان در برخی از سایت ها ضمن اشاره به عدم صحت اینگونه مطالب گفت: در ایام انتخابات بعضاً مطالبی از سوی برخی افراد با اهداف خاص و به اشکال مختلف در کانال ها و سایتهای خبری منتشر می شود که موضوعات مطرح شده صحت ندارد.

وی با اشاره به پیگیری های اخیر در دیدار با وزیر رفاه و رئیس سازمان ایمیدرو که در روز گذشته انجام شده است افزود: به دستور رئیس سازمان ایمیدرو ضمن تذکر به فرد مصاحبه کننده موضوع خبر نیز اصلاح شد.

نماینده مردم بافق افزود: برخی سایتها در بحبوبه اعتصابات سال۹۳ هم اخبار ضد و نقیضی را از وضعیت شرکت سنگ آهن مرکزی و شهرستان بافق منتشر می کرد که صحت و دقت لازم را نداشت.

صباغیان با بیان اینکه در یکی دو روز گذشته موضوع واگذاری سنگ آهن چاه گز به ذوب آهن اصفهان را از طریق معاون وزیر صمت و روسای سازمان ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید به جد دنبال می نموده است خاطرنشان کرد: هرگونه واگذاری آنومالیهای منطقه به استانهای دیگر علیرغم نیاز معادن و صنایع جوار معدنی با عکس العمل جدی و منفی مردم روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: با دستور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و موافقت سه وزیر صمت؛ اقتصاد و کار و رفاه اجتماعی؛ استخراج از معادن می بایست در اولویت اول برای تامین و هزینه خوراک صنایع و معادن منطقه باشد.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پیش از این با دستور معاون اول رئیس جمهور به وزرای معادن و کار و رفاه اجتماعی و رئیس صندوق بازنشستگی فولاد کشور اولویت تامین خوراک برای شرکت سنگ آهن مرکزی ایران و منطقه از طریق معادن اطراف مورد تاکید قرار گرفته است.

در پایان صباغیان با تاکید بر لزوم دقت و انتشار اخبار صحیح از کانالهای مختلف به منظور جلوگیری از برهم زدن امنیت و آرامش مردم منطقه که متاسفانه این روزها بصورت هدفمند در بعضی شبکه ها انجام می شود اظهار داشت: اولویت پیگیری ایجاد صنایع جوار معدنی برای منطقه و تامین خوراک اولیه برای شرکت سنگ آهن مرکزی و نیازهای منطقه از خطوط قرمز مردم و مسئولین می باشد و به هیچ وجه اجازه داده نخواهد شد با وجود نیاز منطقه به جای دیگری واگذار شود و تمام پیگیری ها و اقدامات در راستای آرامش جامعه و امنیت شغلی کارگران انجام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *