همزمان با راه اندازی نخستین مرکز خیریه بیمارستانی در بافق یکی از خیرین شهرستان ۲ دستگاه فشار سنج و یک دستگاه انکوباتر( احیای نوزاد) به ارزش ۵۷۰ میلیون ریال به این واحد درمانی اهدا کرد.

به گزارش عصر بافق ؛ رییس شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: این مرکز خیریه با هدف ساماندهی مشارکت‌های مردمی برای حمایت از بیماران نیازمند، ساخت، تجهیز و بازسازی بیمارستان و هماهنگی خیران برای مشارکت در توسعه سلامت فعالیت دارد.

دکتر مسعود دانشی  بیان کرد: تامین نیازهای بیمارستان، بهرگیری از ظرفیت خیران محلی  و فرهنگ سازی برای مشارکت خیران به بحث سلامت جامعه از اولویت‌های مرکز یادشده است.
دانشی، همزمانی فعالیت این مرکز با اهدا سه دستگاه یادشده را نوید بخش خواند و ابراز امیدواری کرد: با ورود خیران به حوزه بهداشت و سلامت شاهد رفع کمبود تجهیزات در این حوزه باشیم.

بیمارستان ولعیصر(عج)  بافق از سال ۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و هم اینک علاوه بر افراد منطقه ، بیماران شهرستان‌های بهاباد و کوهبنانِ کرمان را با ۱۶ تخت و بخش‌های مختلف با داشتن بیشتر تخصص‌های تمام وقت و پاره وقت پوشش می‌دهد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق هم با پیش بینی ۱۰۰ میلیارد تومان در کنار این بیمارستان با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است که با بهره‌برداری از آن، این شهر به قطب گردشگری سلامت در  جنوب شرق استان یزد تبدیل می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *