کلنگ اولین پروژه ریل گذاری شرکت تعاونی معدنچیان صبح امروز با حضور مدیران و معاونین شرکت های سنگ آهن مرکزی ایران- بافق و معدنچیان و جمعی از مسئولین به زمین زده شد.

به گزارش عصر بافق؛ ندافیان مدیرعامل شرکت تعاونی معدنچیان بافق با بیان اینکه این پروژه به مسافت یک هزار و 800 متر است،افزود:  زیرسازی پروژه توسط شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق انجام گرفت و جا به جایی ریل و بالاست گذاری آن به عهده شرکت معدنچیان گذاشته شد و برای اولین بار این شرکت در بحث صنایع ریلی ورود کرده است.

وی ورود شرکت معدنچیان در این زمینه ها را سبب کاهش هزینه ها و درآمدزایی برای شرکت و نیز داشتن رزومه خوب در بحث ریلی و حضور در استان و کشور دانست.

مدیر عامل شرکت تعاونی معدنچیان بافق در بحث تالیف کتاب تعمیر موتورهای دیزلی توضیح داد: خرداد ماه سال گذشته طی دعوت در نمایشگاه صنایع ریلی حضور یافتیم که از این کتاب رونمایی شد و همچنین شرکت و توانایی های آن معرفی شد. با دعوت از شرکت معدنچیان در جشنواره جوان خوارزمی قراردادی با سازمان پژوهش ها منعقد شد که در آینده ای نزدیک کار را شروع خواهیم کرد.

ندافیان تعداد سهامداران شرکت را 14 هزار نفر عنوان کرد و گفت: شرکت معدنچیان با داشتن بیش از 3 هزار نفر مستقیم و بصورت تبعی بالای 10 هزار نفر سهامدار دارد که در مجموع حدود 14 هزار نفر می باشند.

سپس مدیرعامل شرکت سنگ آهن با اشاره به حضور شرکت معدنچیان در نمایشگاه صنایع ریلی کشور بیان کرد: نظر بر این بود که شرکت معدنچیان باید از بحث تامین نیرو خارج و وارد کارهای توسعه ای و صنعتی شرکت شود و با سرمایه گذاری کمک کار شرکت سنگ آهن باشد.

رضا فلاح مبارکه ادامه داد: با توجه به موافقت هیئت مدیره شرکت برای ورود شرکت معدنچیان در بحث ریلی، این پروژه به آنان سپرده شد و بدون شک این کار شروع خوبی برای سرمایه گذاری در این زمینه خواهد بود که می تواند شرکت معدنچیان را وارد فضای جدیدی از کسب و کار کند.

وی با بیان اینکه این پروژه طی 2 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید،اظهار داشت: مجموعه شرکت سنگ آهن هر گونه کمکی به شرکت معدنچیان در این راستا برای بهره برداری این پروژه در زمان مقرر خواهد کرد.

برچسب ها :
  1. جواد

    این ریل ها رو می کشین تا مواد معدنی بافق را بدون پرداخت ریالی مالیات توسط راه آهن از بافق خارج کنین. بفرمایین تا حالا چند تا کارخونه یا حتی کارگاه کوچک معدنچیان زده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *