امام جمعه بافق: با اعتبارات کلانی که در اختیار دارید مشکلات فرهنگی شهر را حل کنید؛ اعتبار و پولی را که مدعی هستید برای فرهنگ دینی هزینه کرده اید ، کجا توانسته است اعتقادات و فرهنگ را درست کند؟

به گزارش عصر بافق؛ آیت الله سید جواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه ۲۹ آذرماه ۹۸ خطاب به برخی از مسئولان شهر ومدیران شرکت ها و معادن در بافق گفت: با اعتبارات کلانی که در اختیار دارید مشکلات فرهنگی شهر را حل کنید.
وی افزود: چرا باید عده ای برای بیمه و ازدواج مشکلاتی داشته باشند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه یزد گفت: بودجه و اعتبار در اختیار شماست و باید در راستای دین هزینه کنید نه کار دیگر چرا که نظام ، نظام اسلامی و دینی است.
سلیمانی بیان داشت : اعتبار و پولی را که مدعی هستید برای فرهنگ دینی هزینه کرده اید ، کجا توانسته است اعتقادات و فرهنگ را درست کند؟
وی تصریح کرد: شخصیت هایی را هم که دعوت می کنید باید در راستای تقویت دینی باشد و افرادی متخصص و متدین باشند.

امام جمعه بافق گفت: اگر پولهایتان را در راه فرهنگ اسلامی درست هزینه کرده بودید نباید الان آمار طلاق اینقدر بالا باشد.
سلیمانی در پایان تاکید کرد : تلاش کنید روی مسائل دینی کار کنید و به فکر نیازمندان هم باشید.

منبع : بافق آنلاین

برچسب ها : ,
  1. ناشناس

    امام جمعه هر شهر رییس شورای فرهنگ همان شهر میباشد.امام جمعه عزیز در جلسه ای با معادن و…موضوع را مطرح و بودجه لازم برای مسایل فرهنگی اونم مذهبی اخذ و هزینه کنن بسیار مفید است.فرمانداری هم از اداره فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش ،شهرداری ،تبلیغات اسلامی ،سپاه و بسیج وکانونهای فرهنگی و موسسات فرهنگی و مذهبی و میراث فرهنگی و تقریبا تمام ادارات و نهادها واحدها و بودجه های فرهنگی دارن بخاد یه گزارش بدن که چکار کردن که فرهنگ و …بافق به این روز نشسته..دوسوم ازدواجهای بافق به طلاق کشیده شده ؟صحت داره واقعا؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *