اینجا بافق است شهر جلسه ها؛ جایی ڪه مسوولینش گرد هم می آیند و جلسه برگزار می ڪنند، جلساتی ڪه فقط در حد جلسه می ماند و فراتر نمی رود!
اینجا بافق است شهر قوانین نانوشته؛ در شهر جلسه ها هر جلسه ای ڪه باب میل مسوولین باشد رسانه ای می شود و مابقی محرمانه می ماند! و اگر بپرسی چرا ؟! به قانونی استناد می ڪنند ڪه تو هرگز جایی نه دیده و نه خوانده ای!
اینجا بافق است شهر وعده ها؛ شهری ڪه مقامات ارشد شهرستان به مردمش وعده های تو خالی می دهند و وقتی عمل نمی ڪنند اگر بپرسی چرا ؟! فقط یک جواب کلیشه ای می شنوی ، در حال پیگیری هستیم ! پیگیری هایی ڪه ظاهرا تمامی ندارد!
و اما …
اینجا بافق است شهری ڪه بالاترین مقام اجرایی اش در جلسه ای با حضور اڪثر مسوولین ، نخبگان و پیشڪسوتان فرهنگ و اصحاب رسانه از انتقال مقبره وحشی بافقی به زادگاهش طی سه ماه آینده خبر می دهند سه ماهی ڪه هرگز نرسید!
شهری است ڪه هر چند ماه یڪبار فرماندارش مصاحبه ای انجام می دهد و از مراحل انتقال مقبره از جمله جانمایی و استفتا خبر می دهد … مراحل تڪراری ڪه تمامی ندارد!

و آنقدر جلسه برگزار ڪردند و ڪردند تا مرڪزنشینان از خواب غفلت چندین و چند ساله خود بیدار شوند ڪه چرا قبری ڪه تاڪنون نمی دانستیم ڪجاست و چه بر سرش آمده به زادگاهش منتقل شود؟! اگر بافقی ها می توانند جلسه برگزار ڪنند و وعده انتقال مقبره دهند چرا ما نتوانیم وعده ساخت آرامگاه و فرهنگسرا دهیم ؟!

مسوولین محترم شهرستان بافق ؛ فرماندار محبوب دل ها!!! امام جمعه معزز، شورای شهر و شهرستان خادم مردم !!!، شهردار و رییس اداره ارشاد و…شما همچنان به برگزاری جلسه و وعده دادن مشغول باشید وحشی بافقی یا خودش به بافق بر میگردد یا یزدی ها آرامگاهی برایش می سازند.

پ.ن: اخیرا برخی از اعضای شورای شهر یزد در مصاحبه های خود اعلام میکنند یزد برای وحشی بافقی بهتر است و آرامگاهی می سازیم و مقبره اش را منتقل میکنیم.

ما بعد تحریر : خطاب به برخی هم باید گفت: طبق معمول می توانید به جای پذیرفتن انتقاد از طریق مهره های دست نشانده خود در فضای مجازی و واقعی واڪنش نشان دهید…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *