شهردار بافق : فاز نهایی بلوار آیت الله میر غنی زاده با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار عصر بافق ؛ سید علی نوروززاده در حاشیه مراسم افتتاح بلوار آیت الله میرغنی زاده که با حضور فرماندار، امام جمعه بافق و اعضای شورای شهر برگزارشد گفت : فاز نهایی این بلوار با ۳۰ هزار متر مربع مساحت اجرا و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره برداری است.
وی بیان داشت: عملیات اجرایی این پروژه که شامل زیرسازی، جدول سازی، روسازی و آسفالت، ایجاد شبکه آبیاری فضای سبز، نصب علائم ایمنی و ترافیکی و روشنایی بلوار می باشد از محل اعتبارات شهرداری تامین شده است.
شهردار بافق تصریح کرد: این مسیر ورودی شهر بافق را به روستای مبارکه متصل می کند و در مسیر خود اماکن مهمی چون راه آهن، بیمارستان، ورودی بافق از سمت کرمان را شامل می شود.
نوروززاده ادامه داد:  پروژه ورودی شهر از سمت کرمان نیز طی ۲ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد و دسترسی های مختلفی از سمت استان کرمان، بهشت الحسین(ع)، روستای صدر آباد و در نهایت ورودی شهر را مرتبط می سازد تا مسیر امنی برای شهروندان و مسافران ایجاد کند.
وی در پایان خاطر نشان کرد : پروژه های شهرداری بصورت بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت طبق برنامه ریزی انجام شده و بعضا جلوتر از برنامه در حال انجام است و تا پایان سال جاری نیز هرماه ۲ پروژه افتتاح می شود و علی رغم مشکلات موجود شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر شهر بافق خواهیم بود.

لازم به ذکر است ؛ خانواده مرحوم آیت الله میرغنی زاده امام جمعه سابق شهرستان بافق نیز مهمان ویژه این مراسم بودند که با اهدای لوح تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *