جلسه انتخابات هیات مدیره تعاونی مسڪن سنگ آهن بافق پس از گذشت ۴ ساعت و نیم بدون برگزاری انتخابات  به دلیل اختلاف و درگیری بین اعضا به هم ریخت.

به گزارش عصر بافق ؛ روز گذشته انتخابات هیات مدیره شرڪت تعاونی مسڪن شرڪت سنگ آهن مرڪزی ایران بافق برگزار شد؛ جلسه ای ڪه قرار بود ساعت ۱۶ تشڪیل شود اما با بی سلیقگی تمام چندین ساعت طول ڪشید. اولین اختلاف ها بر سر انتخاب هیات رییسه برای شمارش آرا شڪل گرفت.
جلسه ساعت ۱۹ رسمیت گرفت و در وهله اول مصوبات هیات مدیره فعلی تعاونی مسڪن قرائت شد ڪه تمامی آن ها با مخالفت اڪثریت قاطع اعضا رد شد.
این انتخابات ڪه در طول مراسم با درگیری و ڪشمڪش های پی در پی همراه بود در نهایت بر سر ابطال وڪالت نامه های عده ای ڪه بر طبق قانون فاقد امضای حسابرس بود و اڪثریت اعضا موافق ابطال و عده قلیلی مخالف ابطال بودند با درگیری شدید بین دو گروه نظم جلسه ڪه صد البته از ابتدا نیز نظمی نداشت به هم ریخت. در نهایت مقرر شد وڪالت نامه ها ابطال و دوباره بر اساس قانون تنظیم شود و انتخابات مجددا برگزار شود.
سرانجام نیز پس از ۴ ساعت و نیم انتظار اعضا، جلسه بدون برگزاری انتخابات به دلیل درگیری بین اعضا پایان یافت.
در میان جمعیت تعدادی سالمند به چشم می خورد ڪه پس از ۴ ساعت انتظار و بلاتڪلیفی از وضع موجود به شدت گله مند بودند. یڪی از قدیمی ترین اعضا ڪه جز مسن ترین افراد حاضر در سالن بود گفت : دفعه سومی است ڪه در انتخابات شرڪت میڪنم اما امروز اولین باری است ڪه درگیری رخ داده است.
از دیگر حواشی این جلسه می توان به بدرفتاری با اصحاب رسانه و تهدید به ضبط دوربین، بدون جواب ماندن سوالات برخی از ڪاندیدا، پشت درهای بسته ماندن عده ای از اعضا و بادیگارد داشتن برخی از ڪاندیدا اشاره ڪرد.

برچسب ها :
  1. بی نام

    سلام
    فقط یک جمله میتوان به برخی ها گفت
    آن زمان که برای خدا به جبهه و جنگ میرفتی و به عبارتی با خدای خویش معامله میکردید
    یادت رفت به گویی جانبازی ام را چند میتوانم بفروشم
    حالا من به شما میگویم جانبازی ات را چند میفروشی ؟؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *