#یزد

#بافق

در سفر ۱۹ آبان ماه ، حسن روحانی رییس جمهور ایران در حالی با خبرنگاران یزدی نشست خبری برگزار کرد که حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات و فرستاده ویژه اش به شهرستان بافق، علی رغم هماهنگی های قبلی، تنها سوال خبرنگاران بافقی را بی پاسخ گذاشت و رفت.
کوتاهی از که بود؟! وزیر و بادیگاردهایش ؟! خبرنگاران و رکودرهایشان؟! که بعضا تهدید به ضبط رکودر از سوی بادیگاردها می شدند یا روابط عمومی فرمانداری و عدم برنامه ریزی هایش ؟! چرا که یکی از اصلی ترین وظایف روابط عمومی فرمانداری آماده سازی بستر ارتباط خبرنگاران با تمام مسوولین دولتی از فرماندار تا رییس جمهور می باشد.
این وسط فلسفه صدور کارت خبرنگاری چه بود؟! وقتی به خبرنگاران حتی اجازه نزدیک شدن به وزیر را ندادند؟!
پ.ن: سوال در خصوص ابهامات مرزی بافق و اردکان بود.

ما بعد تحریر : تقریبا در سفر تمام وزرا به بافق اوضاع به همین منوال است و خبرنگاران پس از ساعت ها دنبال وزیر راه رفتن و عکس گرفتن وقتی نوبت به مصاحبه می رسد به سختی و مشقت فراوان در آن شلوغی و با عبور از سد بادیگاردها سوال خود را می پرسند صدالبته که در این میان عده ای نیز ناکام می مانند.
آیا بهتر نیست مسوولان ارشد شهرستان( علی الخصوص فرماندار که به عنوان بالاترین مقام اجرایی یک شهرستان در اکثر مواقع میزبان می باشد ) پس از سفر هر وزیر به بافق از آن ها بخواهند در نشستی کوتاه سوالات خبرنگاران را پاسخ دهند؟! مگر غیر از اینست که خبرنگاران سوالات و خواسته های مردم را مطرح می کنند؟!
لطفا اگر اصحاب رسانه در نزد شما جایگاهی ندارند حداقل به مردم احترام بگذارید.

الناز خالقدادی؛ خبرنگار عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *