وزیر اطلاعات گفت: مشکلات شهر بافق را از پیش خوانده بودم، دستورات لازم را از وزرای مربوطه می‌گیرم و برای مسئولان شهرستان ارسال می‌کنم.

به گزارش عصر بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین علوی  وزیر اطلاعات  به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به بافق آمد و در یک دیدار مردمی حضور یافت.
در این دیدار امام جمعه شهرستان بافق طی یک سخنرانی سریع و شفاف خطاب به وزیر اطلاعات گفت: از جنابعالی انتظار می رود به عنوان نماینده دولت و وزیری که جایگاه ویژه ای دارد در خصوص رفع ابهامات مرزهای جغرافیایی این شهرستان اقدام کنید.
آیت الله سید جواد سلیمانی  بیان داشت :کارخانه های جوار معدنی کار را آغاز کرده و تقاضا داریم درباره کارخانه گندله سازی و صنایع جوار ریلی و فولاد شهرستان بافق تسریع در عمل به کار آید تا جوانان این شهر جذب این مراکز شوند.
در ادامه فرماندار بافق نیز عنوان کرد : این شهرستان 50 سال است که همچون مادری مهربان شیره جان خود را به صنایع بزرگ فولادی کشور ارزانی بخشیده و چغارت پیر به پایان خود رسیده و صدای پای کابوس اتمام مواد معدنی و بیکارشدن 14هزار نفر از پرسنل معادن و کارخانجات به گوش می رسد.
محمد زاده رحمانی افزود: ما چیز زیادی نمی خواهیم و خواسته فوق العاده ای نداریم بلکه فقط تقاضا داریم شما که به عنوان نماینده رئیس جمهوری و وزیر اطلاعات که به این دیار تشریف آورده اید ترتیبی اتخاد کنید تا از خام فروشی معادن شهرستان از جمله چاه گز جلوگیری به عمل آمده و خوراک شرکت سنگ آهن مرکزی از این معادن تامین گردد.
در پایان حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات گفت: مشکلات شهر بافق را از پیش خوانده بودم، دستورات لازم را از وزرای مربوطه می‌گیرم و برای مسئولان شهرستان از جمله فرماندار و امام جمعه ارسال می‌کنم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *