امروز حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر یزد به شهرستان بافق آمد . غبارروبی قبور مطهر شهدا، زیارت امامزاده عبدالله و دیدار مردمی مهمترین برنامه سفر وزیر به این شهرستان بود.
از آنجایی که اخبار این سفر را همه رسانه های محلی و کشوری بطور کامل پوشش می دهند تصمیم گرفتیم حاشیه هایی که کمتر به آن پرداخته می شود را برای شما همراهان عصر بافق به رشته تحریر در آوریم. حواشی که خواندنش خالی از لطف نیست…

عدالتی که رعایت نشد !
رییس جمهور همچون سفر قبلی خود از بین شهرستان های استان یزد به اردکان رفت ( صدالبته که این موضوع هیچ ربطی به تابش ندارد!!!! ) و اینگونه شد که نماینده ویژه وی به بافق آمد.
پ.ن: روحانی تا کنون ۴ سفر به استان یزد داشته است اما مردم بافق در هر ۴ سفر از دیدار رییس جمهور خود محروم بودند.

مصوباتی که انجام نشد !
پروژه دو خطه کردن راه آهن بافق- اصفهان و احداث مجتمع فرهنگی هنری بافق از مصوبات سفر قبلی رییس جمهور به یزد برای شهرستان بافق در سال ۹۴ بود که همچنان نیمه کاره بر زمین مانده است !

پروژه هایی که افتتاح نشد !
امروز قرار بود پروژه های شهرداری ، آبخیزداری دشت قطرم و ساختمان مددجویان کمیته امداد با حضور وزیر افتتاح شود که خب بنا به اعلام روابط عمومی فرمانداری به علت تاخیر در پرواز کنسل شد !

استقبالی که صورت نگرفت !
علی رغم اطلاع رسانی های قبلی ِحضور وزیر اطلاعات در مراسم جشن امروز بافق استقبال آنچنانی از نماینده ویژه رییس جمهور توسط مردم صورت نگرفت .
جمعیت حاضر با احتساب همراهان، مسوولان و کارکنان دولتی کمتر از پانصد نفر بود این در حالی است که جمعیت شهرستان بافق بالای پنجاه هزار نفر می باشد.

مصاحبه ای که اجازه گرفتنش داده نشد !
علی رغم هماهنگی های صورت گرفته با مدیر دفتر وزیر اطلاعات و صدور کارت خبرنگاری از سوی فرمانداری بافق به لطف بادیگاردهای وزیر، به خبرنگاران اجازه نزدیک شدن به علوی و مصاحبه کردن داده نشد.
وقتی یکی از خبرنگاران به نمایندگی از سوی اصحاب رسانه به سختی درخصوص ابهامات مرزهای جغرافیایی بافق و اردکان پرسید وزیر اطلاعات گفت : جواب خود را از همان صحبت های من پیدا کنید!

و اما قولی که داده شد…

علوی در خصوص مشکلات شهرستان و خواسته های مردم گفت: قبلا مشکلات شهرستان را خوانده ام . دستورات لازم را از هیات وزرا میگیرم و برای مسوولین شهرستان از جمله فرماندار و امام جمعه میفرستم‌ .

قشنگترین حاشیه :  مردمی بودن وزیر

نماینده ویژه رییس جمهور در تمام طول مراسم مانند مردم عادی بر روی زمین نشست و پس از مراسم نیز در میان مردم حاضر و به مشکلاتشان گوش فرا داد.

الناز خالقدادی؛ خبرنگار عصر بافق

برچسب ها :
  1. bafgh

    تا کی باید شاهد این همه بی عدالتی باشیم در یک شهر بنام اردکان باید چند هزار میلیارد طرح افتتاح بشه و دیگر شهرها از جمله بافق هیچی ان شا الله حرامشون باشه ما که راضی نداریم اقای صباغیان داد بستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *