- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

حرف هایی که باد هواست

درود . عرض ادب و احترام خدمت تمامی عزیزان و بزرگواران ڪه دغدغه اصلی آنان خدمت به جامعه است . نه فقط تبلیغات و اعلام خبر انجام ڪارهای فرهنگی ، عمرانی ، اقتصادی و … بدون پشتوانه . و این نڪته ڪه مسئولین محترم روابط عمومی فقط با تیترها و عناوین جذاب ؛ خدای نخواسته ، هدف و تلاش خود را برای تبلیغات به ڪار برده باشند .ڪه بدیهی است حافظه جامعه فراموش نمی ڪند . همانگونه ڪه اقدامات مفید و سازنده شایسته قدردانی است .
اگر به چند رابطه به شڪل منطقی توجه ڪنیم ، وحدت رویه و همدلی ایجاد می شود و بعض ڪدورت ها ، ڪینه ها ، نفاق ها ، دوقطبی ها و جناح بندی های ڪاذب از دستور ڪار خارج می شود .
در صورتی ڪه رابطه :
مردم با مسئولین / مسئولین با مردم / مسئولین با مسئولین / مردم با مردم /

صادقانه باشد و هدف خدمت رسانی، نه فقط خدای نخواسته منافع شخصی ، به اهداف و آرمان های والای انقلاب دست می یابیم و صد البته نباید تلاش و زحمات عزیزان و بزرگواران مسئول را نادیده گرفت . واین دیگر به بومی و غیر بومی محدود نمی شود
چون “” به عمل ڪار برآید ، به سخنرانی نیست “”

البته حقیر به عنوان شهروندی ڪه به توسعه فرهنگی شهر و بالطبع به پیشرفت و توسعه پایدار در تمامی ابعاد علاقمند هستم ، مطرح می ڪنم :

ساخت مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از سال ها تمام نشده و در زمستان جاری با بارش ها چه بر سر این پروژه ناتمام بیاید .

شهرمان در زمینه توسعه گردشگری شاید تا حدی پیشرفت داشته اما :
افسوس ڪه در شهرمان یڪ ڪانون پرورش فڪری ڪودڪان و نوجوانان مجهز نداریم . جایی ڪه سرمایه های آینده در چنین مڪان هایی رشد می ڪنند .
“” العلم فی الصغر ڪالنقش فی الحجر “”

مطالعات اولیه پروژه فرودگاه هم در خبرها عنوان شد ڪه ڪلید خورده است اما ڪلیدی بر قفل بی در .

انتقال مقبره شاعر پرآوازه وحشی بافقی ، به جای خود . جلساتی ڪه تشڪیل شد در راستای اختصاص مڪانی برای بنای یادبود وحشی بافقی ،

تشڪیل بنیاد وحشی بافقی و تهیه اساسنامه ( ڪه البته با تاخیر فراوان در حال انجام است )

تلاش و توجه مسئولین بزرگوار به آموزش و پرورش و ساخت آموزشگاه و تجهیز مدارس شایسته تقدیر است لڪن ڪاش قدری هم به ڪیفیت توجه
می شد . ( با درڪ واقعیت ها و منابع موجود ) . البته گاه توجه ویژه می شود ولی بهره برداری با هزینه هایی ڪه صرف می شود تناسب ندارد .

توجه بیشتر به مقوله هنر . و در نظر گرفتن مڪانی برای هنرمندان ( خانه هنرمندان ) ڪه چتد سال است در پیچ و خم اداری جا خوش ڪرده است .

در پایان مجددا شایسته است از تلاش بزرگواران قدردانی شود ڪه قطعا قصد همگان خدمت به خلق است .

و اینڪه : شمه ای وا گو از آنچه خوانده ای ؛ دیده ای و یا شنیده ای

توفیق روزافزون الهی ، رفیق راه ڪسانی باد ڪه قصدشان خدمت به جامعه است .

سید محمد آیت اللهی بافقی