به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق ؛ سید علیرضا سلیمانی بافقی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 گفت : حماسه عظیم 13 آبان نقطه بینش و دانش مردم در مسیر طلایی انقلاب اسلامی بود و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: “ملت ما اولین ملتی بود که ثابت کرد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” امسال نیز همچون سالهای گذشته بلکه پرشورتر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ضمن حضور در این مراسم عظیم و حماسی بار دیگر اعلام نفرت و انزجار خود را از استکبار شوم جهانی اعلام می کنیم .
وی افزود : بدین وسیله از تمامی آحاد و مردم شریف و همیشه در صحنه شهرستان بافق دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان بصورت گسترده و پرشور شرکت کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ادامه به بیان زمان و مکان شروع مراسم پرداخت و عنوان داشت: مراسم یوم الله 13 آبان در شهر بافق از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 98/8/13 از میدان شهدا به سمت امام زاده عبدالله (ع) برگزار می شود.
سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد : اجرای گروه سرود دانش آموزی ,برنامه های فرهنگی در طول مسیر ,سخنرانی و ایراد قطعنامه و.. از دیگر برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت این مراسم می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *