به گزارش عصربافق،  حسین ارجمند رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق از راهیابی اثر هنرمند بافقی به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد خبر داد و گفت:نمایش سندباد نامه به روایت شبانه‌های شهر زاد به کارگردانی علی محمد فلاح و نویسندگی صحرا رمضانیان به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد راه یافت.

او با بیان اینکه این جشنواره از ۲۳ آبان ماه و به مدت پنج روز در دو بخش سالنی و خیابانی به میزبانی شهرستان میبد برگزار می‌شود، افزود:در این جشنواره ۱۰ نمایش از گروه‌های هنری استان در بخش صحنه‌ای با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ارجمند تصریح کرد:در بخش نمایش خیابانی نیز ۵ اثر از گروه‌های هنری یزد اجرا خواهند داشت.

او با بیان اینکه برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر استانی نخل و آفتاب که در بافق برگزار شد به این مرحله راه یافتند، گفت:در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران خدیجه خلیلی به عنوان بازیگر برتر نقش زن و علی محمد فلاح و روح الله ناظمی به عنوان بازیگران برتر نقش مرد معرفی شدند.

ارجمند افزود:همچنین برترین‌های کارگردانی، نویسندگی، طراحی نور و صحنه نیز مشخص شدند و دو تئاتر سندبادنامه به روایت شبانه‌های شهرزاد به کارگردانی علی محمد فلاح و پیش از شماره آخر به کارگردانی علی صمصامی به مرحله انتخابی استان راه یافتند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق ادامه داد:در پایان بازبینی بین آثار منتخب، تئاتر سند بادنامه به روایت شبانه‌های شهرزاد به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان یزد راه یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *