پیشرفت ۸۸ درصدی #گندله سه چاهون و واگذاری دو معدن به شرکت سنگ آهن دو خبری بود که با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در بافق روی خروجی رسانه ها قرار گرفت.

تجربه سالهای گذشته نشان داده که احداث و ایجاد هر حلقه از چرخه فولاد در بافق، بهشت معادن ایران با خون دل خوردنها همراه بوده و به اراده ای پولادین در راستای تحقق این امر و طی مسیر نیاز بوده است.

قدر مسلم هر چه به حلقه های نهایی و سودآور فولاد نزدیکتر شویم طی مسیر دشوارتر از گذشته خواهد بود و نهایتا برای احداث آخرین حلقه، مهمترین و سوآورترین آن یعنی فولاد باید تمام مسئولان شهرستان پای کار بیایند تا بتوان آینده شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق را برای سالهای متمادی تضمین کرد که در بدترین شرایط اقتصادی نیز بتواند قدرت مانور داشته، روی پی خود ایستاده و به حیات خود ادامه دهد.

حالا که گندله سه چاهون که قرار است ارزش افزوده بالایی را پس از تکمیل برای سنگ آهن، شهرستان، منطقه و صندوق فولاد به ارمغان آورد در حال طی ایستگاههای آخر خود بوده و رو به پایان است و مشکل تامین خوراک نیز با تدبیر و پیگیری مسئولان شهرستان و صندوق ظاهرا حل شده از حالا می توان برای سنگ آهن بافق نوید آینده ای روشن تر و برای شهرستان رونق و توسعه را پیش بینی کرد و قطعا پس از راه اندازی گندله، اقتصاد بافق به سمت پویایی و رشد خیز بزرگی بر خواهد داشت. 

شورای سردبیری عصر بافق

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *