- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

حسن تفکری معاون سیاسی فرمانداری است یا حراست؟ / مصطفی فتاحی معاون برنامه ریزی فرمانداری است یا کارشناس تقسیمات کشوری؟!

وای بر ما وای بر ما با این #زمامداریمان، وای بر ما با این روش برنامه ریزی و #حکمرانیمان، وای بر ما با این شیوه تصمیم گیریهایمان، وای بر ما با این #بلاتکلیفیها و بازی با منابع انسانیمان.
هر چه از بی نظمی، بی برنامگی، کمبود و تخلف در ادارات شهرستان محروم بافق بنویسیم کم است، از #چارت سازمانیشان و از کمبود شدید نیرو نسبت به چارت تعریف شده برای آن ادارات که قطعا نیاز بوده و در صورت عدم وجود نیروهای  تعریف شده در سیستم نقص و ضعف وجود دارد که این نقصها و ضعفها و تخلفها بار اصلیش به دوش مردم عزیز شهرستان خواهد بود و حقوق مسلم و اولیه این مردم که به راحتی با این دستگاههای عریض و طویل و با وجود نهادهای نظارتی و آن هم در #گام_دوم انقلاب ضایع می شود و از بین می رود و آنچه مهمتر است اینکه این امر مذموم و مهم فراگیر برای هیچ مسئولی آنطور که باید اهمیتی ندارد.
اما نکته جالبتر و شاه کلید ماجرا اینجاست که ما برای نواقص در ادارات شهرستانی می نویسیم و تذکر می دهیم که فرمانداری همان شهرستان مامن اصلی این تخلفات و قانون گریزیهاست و معلوم نیست گرد محرومیت، مظلومیت و تبعیض و بی عدالتی بالاخره چه زمانی و به دستان چه کسانی باید از چهره شهرستانهای محروم و کمتر برخوردار استان پاک شود؟!
آیا می توان از دستمال کثیف انتظار داشت که شیشه را تمیز کند؟ ما از نواقص در ادارات شهرستان استانی می نالیم و هر روز رنگمان زردتر از روز قبل می شود و باعث ریشخند عده ای نامسئول می شویم که استاندارش ادعای حکمرانی خوب دارد و با این ادعا معانی کلمات و مفاهیم را در هم پاشیده و باید برای کلمات گوهر بار و درافشانیهای خیره کنندشان در جلسات مختلف فرهنگ لغت جدیدی تعریف کرد و به بشریت عرضه داشت.
شوربختانه دوگانگیها بیداد می کند، همانها که در بافق تابو است اما در استان به راحتی در حال انجام است، حکمران نا خوب استان به کسی که جناب ایشان را به یاد گذشته شان انداخته و وزارت کشوری نیز نیست اما قطعا سوگلی است و از ورای گفتگوی تمدنها گذر کرده معاونت فرمانداری در استان را به طرفه العینی پیش کش می کند اما اینجا در بافق ماهها حکمها به دلایل واهی بلاتکلیف می ماند.
تو را به خدا دست بردارید از این بازیهای سیاسی و گروهی و جناحی و تبعیضات ناروا در حق مردمی محروم که صدها شهید و جانباز و آزاده به این انقلاب اهدا کرده اند و هنوز هم محکم تر و مصمم تر از گذشته پای نظامشان جان می دهند؛ مردم از عوام فریبی، عدم پاسخگویی، تناقض، تبعیض، قانون گریزی و تخلف بیزارند، کمی به مردم فکر کنید.
شورای سردبیری عصر بافق