- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

مشکل شهرستان بافق حرکتهای زیگزاگی افراد و گروهها است / دفاع از مرزها، منابع و نیروی انسانی بافق نباید نسبی باشد

در این روزها از افراد و گروههای مختلف شاهد حرکتهایی هستیم که به نوعی بیشتر تمرکزشان به روی #اشخاص هست تا اهداف، برنامه ها و خط مشی ها که با دیدن اینگونه حرکات انسان به فکر فرو می رود که هدف برخی افراد واقعا چیست.
موافقت های ضمنی برخی که در گذشته همه را به خیانت و کوتاهی در دفاع از منابع و آب و خاک شهرستان متهم می کردند با بخشیدن معادن در شرایط فعلی نشان از حرکات زیگزاگی در جهت منافع افراد و گروهها دارد تا منافع مردم و شهرستان، مخالفت با انتصاب یک فرد بومی به سمت مدیر بیمارستان بافق را نیز می توان از جمله از این حرکات برشمرد.
کوتاهی در دفاع از مرزها، آب و خاک و منابع و معادن در هر زمانی توسط هر شخص در هر شرایطی خیانت است همانطور که عدم دفاع و یا بدتر از آن سنگ اندازی در مسیر انتصاب یک مدیر بومی به صرف اینکه منتسب به یکی از مسئولان شهرستان باشد را نیز نمی توان هضم کرد.
ما نمی توانیم درک کنیم چطور امکان دارد که مواضع به این شکل با سرعت نور و کاملا عریان تغییر کند اما این امر بارها دیده شده است و این آفتی است که مخل توسعه شهرستان و آینده رو به رشدش خواهد بود.
پ.ن.: تکلیف خودمان را با خودمان روشن کنیم و فکر نکنیم که مردم مواضع را فراموش می کنند و یا علت این حرکات را درک نمی کنند
شورای سردبیری عصر بافق