- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

آقای اسلامی اگر اختیار دارید حواشی شرکت سپاسد، پیمانکار سابقتان را جمع کنید

مدتی است که عده ای از #کسبه بافق در گروههای مجازی شعار یاری سر داده و از مسئولان شهرستان و همچنین مدیر غیر بومی و دو شغله (البته یکی موقت) فلات مرکزی درخواست دارند تا به #مطالبات آنان از پیمانکار سابق این شرکت رسیدگی کنند.
ظاهرا علاوه بر غیر بومی گزینی، عدم نظارت درست جهت سرمایه گذاری در فسفات که نتیجه آن بد عهدی قول و قرار تاسیس کارخانه اسید فسفریک توسط بهره بردار بوده، تعطیلی آهن اسفنجی، دخالت و رقابت شرکتی دولتی با شرکتی خصوصی و سعی در نابودی آن، عدم حمایت از بخش خصوصی و حواشی دیگر دست پخت مدیر غیر بومی دو شغله فلات باید عدم رسیدگی به مشکلات و حواشی پیمانکار سابق این مجتمع را نیز اضافه کرد.
در این شرایط سخت اقتصادی و رکود بازار، کسبه بافقی که آن موارد ذکر شده در بالا را به جان خریدند همین یک قلم دیگر را کم داشتند و اکنون دیگر جنس بدبختیهایشان جور شده و تاکنون مدیر مجتمع بنا به شنیده ها که می توانسته قدمهایی مثبت در این زمینه بردارد به جز وعده و وعید گره ای از مشکلات این عزیزان باز نکرده است.
دیده شده که برخی از این کسبه جهت رسیدن به مال خود که فعلا باخته اند دست به دامان مسئولان بافقی از جمله فرماندار شده اند تا شاید مسئولی این گره را از کارشان باز کند. معمولا و در بسیاری از شرکتها این رسم است که اگر پیمانکاری با بد حسابی بخواهد آرامش شهر و یا بخشی از مردم را به هم بریزد کار فرما از محل حسن انجام کار، مطالبات پیمانکار و تضامین داده شده خود راسا نسبت به تسویه حساب طلبکاران اقدام می کند و ما امیدواریم با ورود و پیگیری مسئولان دلسوز بافقی و فرماندار این مشکل  مرتفع گردد. 
شورای سردبیری عصر بافق