- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

تمام امید یک کتابفروش به اول مهر است و بس … / تبعیض اداره صمت بافق بین کتابفروشی های شهرستان

کتابفروش بافقی : اداره صمت بافق کلیه دفاتر تعاونی را به آموزش و پرورش و مابقی را تنها به یکی از کتابفروشی های شهرستان تحویل داد.

به گزارش عصر بافق ؛ یکی از کتابفروشی های شهرستان بافق طی تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت : هر سال دفاتر تعاونی با تشکیل جلسه ای در اداره صنف قدیم بین کتابفروشی های شهرستان توزیع می شد و اگر چه فروش این دفاتر سودی نداشت اما در کنار آن بقیه لوازم تحریر نیز به فروش می رسید ولی امسال اداره صمت بافق این دفاتر را به آموزش و پرورش تحویل داده است .
فروشنده مذکور که نخواست نامش فاش شود ادامه داد: اداره صمت بر چه اساس و ضابطه ای چنین کاری کرده است این در حالی است که اداره صمت استان برای فروش دفاتر تعاونی فراخوانی بین کتابفروشی ها صادر کرده است تا هر فروشنده ای که نیاز دارد اعلام کند.
وی بیان داشت : گاها برخی مدیران مدارس به کتابفروشی مراجعه می کنند و دفاتر تعاونی که حق دانش آموزان است را به قیمت آزاد می فروشند و در قبالش برگه A4 و سایر ملزومات خود را تهیه می کنند.
این کتابفروش بافقی افزود : همچنین اداره صمت مابقی دفاتر را تنها به یکی از کتابفروشی های بافق تحویل داده است و اطلاعیه توزیع نیز منتشر کرده بر چه اساسی چنین تبعیضی قائل شده اند ؟ مگر بقیه مغازه دارهای بافق به امید بازگشایی مدارس خاک تابستان نخوردند؟
وی در پایان خاطر نشان کرد : تمام امید یک کتابفروش به اول مهر است که محصولاتش را به فروش برساند و چنین اقداماتی ضربه سهمگینی به کسب و کار او وارد میکند.