مدتی بود که برخی مسئولان پیگیر پایه گذاری #دانشکده_فنی_وحرفه_ای بودند و تاسیس آن در بافق در هاله ای از ابهام بود یا لااقل گزارش شفافی به مردم در این زمینه داده نمی شد تا اینکه صحبت از تعطیلی #دانشگاه_علمی_کاربردی به میان آمده و حتی شایعاتی مبنی بر انتقال تجهیزات این دانشگاه به مرکز نیز شنیده شد که نگرانیهایی را برای مردم بافق در پی داشت.
اینکه با تاسیس دانشکده فنی و حرفه ای حتما باید دانشگاه علمی کاربردی بافق که سالها تلاش کرده تا به جایگاه در خوری برسد تعطیل شود دلیلش را دقیق نمی دانیم و اینکه آیا در تمام کشور این کار انجام شده یا مانند بسیاری از موارد دیگر بافق در از دست دادنها اولین و پیش قدم بوده نیز اطلاع جامعی نداریم اما موضوع مهم عجله ای بوده که در اینکار صورت گرفته است.
برای ما که جای سوال بود و برای همشهریان نیز که چرا کدهای گرفتن دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی بافق را در سال جاری حذف کردند و مجوز جذب دانشجو از تهران برای علمی کاربردی بافق لغو شد؟! آیا واقعا باید برای آمدن یکی دیگری تعطیل می شد؟ در واقع شهرستان بافق دانشگاه نقد علمی کاربردی را با نسیه دانشکده فنی و حرفه ای معامله کرده است و شفاف تر اینکه یکی حذف شد تا شاید بتوان از دیگری استفاده کرد.
شورای سردبیری عصر بافق

برچسب ها :

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *