- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

شروع بکار دانشکده فنی و حرفه‌ای بافق از هفته آینده

مرکز آموزش علمی کاربردی بافق از هفته آینده تحت عنوان دانشکده فنی و حرفه ای فعالیت می کند.

به گزارش عصر بافق؛ زاده رحمانی فرماندار بافق در نشست با میرفخرالدینی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد خواستار تسریع در تغییر و تحول مرکز آموزش علمی کاربردی بافق به دانشکده فنی و حرفه ای شد.
رئیس دانشگاه فنی حرفه ای استان یزد در این جلسه گفت: مراکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور به سه نوع تقسیم می شود که دسته اول با تصدی بخش خصوصی به فعالیت خود ادامه داده است، دسته دوم با تصدی دستگاه های دولتی منحل و جمع‌آوری شده و دسته سوم که مراکز وابسته نام داشته و مرکز بافق یکی از ۲۰ مرکز وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی در سطح کشور می باشد نیز باید تعیین تکلیف شود.
سید حیدر میرفخرالدینی افزود: با پیگیری نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استان و شهرستان این مرکز به دانشگاه فنی و حرفه ای استان تحویل داده شده و کار خود را تحت عنوان دانشکده فنی و حرفه ای بافق ادامه می دهد.
محمد زاده رحمانی فرماندار بافق نیز در این جلسه مزایا و ویژگی های دانشگاه فنی حرفه ای را یاد آور شد و عنوان داشت: پیش بینی می شود به زودی تعداد دانشجویان دانشکده بافق فراتر از هزار نفر رفته و جوابگوی نیاز جوانان این شهرستان و شهرستان همجوار و بازار کار منطقه باشد.