- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

زندان جایگاه سارق سریالی ۳۶ راس احشام در بافق

سارق سابقه داری که ۳۶ راس احشام را به صورت سریالی در بافق سرقت کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی بافق دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش عصر بافق ، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین فقره سرقت احشام در بافق ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی، سا ق را شناسایی و متوجه شدند که سارق مدتی در بافق کار می کرده و الان مدتی لست که از بافق خارج شده و در یکی از استان های جنوبی کشور زندگی می کند.
بر این اساس، کاراگاهان پلیس آگاهی بافق ضمن هماهنگی با مقام قضایی به آن استان عزیمت و سارق را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی از متهم مشخص شدکه وی تاکنون ۳۶ راس احشام را سرقت و سپس به یکی از شهرهای استان انتقال و آنها را فروخته و انگیزه وی نیز از سرقت مالی بوده لست.
کمالی ادامه داد: با تلاش های پلیس آگاهی بافق، خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: سا ق که قبلا یک فقره سابقه سرقت دیگر داشته است با حکم قضایی روانه زندان یزد و خریدار اموال مسروقه نیز با قرار وثیقه آزاد شد.