سارق سابقه داری که ۳۶ راس احشام را به صورت سریالی در بافق سرقت کرده بود توسط ماموران پلیس آگاهی بافق دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش عصر بافق ، سرهنگ “محمد کمالی” فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از چندین فقره سرقت احشام در بافق ، موضوع شناسایی و دستگیری سارق را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی، سا ق را شناسایی و متوجه شدند که سارق مدتی در بافق کار می کرده و الان مدتی لست که از بافق خارج شده و در یکی از استان های جنوبی کشور زندگی می کند.
بر این اساس، کاراگاهان پلیس آگاهی بافق ضمن هماهنگی با مقام قضایی به آن استان عزیمت و سارق را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به اداره آگاهی انتقال دادند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی از متهم مشخص شدکه وی تاکنون ۳۶ راس احشام را سرقت و سپس به یکی از شهرهای استان انتقال و آنها را فروخته و انگیزه وی نیز از سرقت مالی بوده لست.
کمالی ادامه داد: با تلاش های پلیس آگاهی بافق، خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: سا ق که قبلا یک فقره سابقه سرقت دیگر داشته است با حکم قضایی روانه زندان یزد و خریدار اموال مسروقه نیز با قرار وثیقه آزاد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *