- عصر بافق - http://asrebafgh.ir -

سهل انگاری در پیگیری #جعل کتاب جغرافیای استان #خیانت به مردم و شهرستان بافق

از نماینده شورا جهت پیگیری #تحریفهای_هدف_دار و تخلفات آشکار در داستان #کتاب_جغرافیای_استان همچنان خبری در دست نیست و حتی دوستان شورا که در کلام گوهر بارشان همواره خود را خادم معرفی کرده و بارها قسم یاد کردند که نمی گذارند ذره ای از حقوق شهرستان بافق پایمال شود حاضر نشدند آن قهرمان را به مردم عزیز بافق معرفی کنند. اما مردم و نخبگان رصد می کنند که منتخبینشان با آگاهی و یا بر اثر بی دردی و انفعال یا نا آگاهی دوباره از همان سوراخ قبلی گزیده شدند و این گزیده شدنها چقدر آشناست.
به ضرس قاطع می گوییم که با این روش فعلی و این نوع برخورد و پیگیری بی حال و منفعل هیچ کتابی اصلاح نخواهد شد و این قول و قرار نیز روی قول و قرارهای قبلی تل انبار خواهد شد و بیچاره مردم بافق و عزت نفسشان، بیچاره مردم بافق و اعصابشان، بیچاره مردم بافق و روانشان؛ کسی پاسخگو نیست.
خدمت دوستان شورای شهر و شهرستان بافق، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه بافق عارضیم که اگر کتاب جغرافیای استان برای شما سند است، جعل و تحریف اسناد با برنامه در حال انجام است و هرگونه سهل انگاری در پیگیری این جعل بزرگ خیانت به مردم و حقوق مردم بافق بوده و در قبال آن فرد سهل انگار باید پاسخگو باشد‌.
پ.ن.۱: دادستان محترم استان جعل و تحریف کتاب جغرافیای یک استان جرم محسوب می شود یا خیر؟ آیا جعل کتاب جغرافیای استان پیگرد قضایی از طرف مدعی العموم دارد یا خیر؟
پ.ن.۲: دادستان محترم شهرستان بافق آیا جعل و تحریف یک کتاب که به کل یک استان، مرزهای جغرافیایی آن، تحریف اسامی، تغییر تاریخ و هویت یک شهرستان ربط پیدا می کند جرم است یا خیر تخلف محسوب می شود؟!
شورای سردبیری عصر بافق