وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی : به عنوان مالک مکلف به تامین خوراک سنگ آهن از طریق نزدیکترین آنومالی ها هستیم .
به گزارش عصر بافق ؛ محمد شریعتمداری در حاشیه بازدید از سنگ آهن و گندله سازی سه چاهون بافق در پاسخ به سوالات خبرنگار ما در خصوص عدم حمایت دولت از بخش خصوصی در بافق گفت : باید منافع تمام بخش ها در کنار هم حفظ شود و کاری کنیم هم دولت به عنوان تامین کننده زیرساخت های مورد نیاز برای توسعه کشور امکان ادامه فعالیت اقتصادیش فراهم شود و بخشی از منفعتش تامین شود و هم باید تمام شرکت هایی که به نوعی در پروسه تولید از جمله کنستاره ، گندله، دانه بندی و … سهیم هستند در این زنجیره منتفع شوند.
وی افزود : برخی نقایص از گذشته در صنعت فولاد وجود داشته که باید مرتفع شود.
همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این سوال که  قول تامین خوراک سنگ آهن را می دهید بیان داشت : حتما صنعت در این زمینه قادر و توانست و ما به عنوان مالک خود را مکلف به عنوان تامین خوراک برای این مجموعه می دانیم و همه تلاش خود را می کنیم تا از نزدیکترین آنومالی ها در وهله اول چاه گز وسپس سایر آنومالی ها خوراک مورد نیاز سنگ آهن را فراهم کنیم.
شریعتمداری در ادامه خاطرنشان کرد : در جهت منافع مردم این منطقه قدم بر میداریم چرا که ایجاد ارزش افزوده و اشتغال بیشتر حق مردم این منطقه است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه پروژه گندله سازی سه چاهون از اولویت های ماست افزود : این پروژه مورد پیگیری جدی بنده است و حتما حمایت خواهیم کرد.

عصر بافق : ما نیز امیدواریم در جهت منافع مردم این شهرستان که همواره مورد ظلم قرار گرفته است قدم بردارید ؛ جناب وزیر ؛ مردم بافق “امروز ، شما و قول هایتان ” را فراموش نخواهند کرد!
راستی از اینکه برخلاف دفعه قبل شبانه به این شهرستان سفر نکردید از شما سپاسگذاریم!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

کد امنیتی: *